محمدی آزادبخت؛ مرد اخلاق، به چه می اندیشد؟!

محمدی آزادبخت یکی از فرهنگیان خوشنام و باسابقه و متعلق به جریان اصلاح طلبی کوهدشت است. شاگردان و دوستان نزدیکش همواره از او به عنوان “مرد اخلاق” یاد می کنند، مردی که همواره اخلاق را بر سیاست مقدم دانسته است. آزادبخت در دور قبل انتخابات مجلس همچون سایر اصلاحطلبان، به دلیل نبود کاندیدای اصلاحطلب از […]

محمدی آزادبخت
محمدی آزادبخت یکی از فرهنگیان خوشنام و باسابقه و متعلق به جریان اصلاح طلبی کوهدشت است. شاگردان و دوستان نزدیکش همواره از او به عنوان “مرد اخلاق” یاد می کنند، مردی که همواره اخلاق را بر سیاست مقدم دانسته است.
آزادبخت در دور قبل انتخابات مجلس همچون سایر اصلاحطلبان، به دلیل نبود کاندیدای اصلاحطلب از الهیار ملکشاهی حمایت کرد، البته حمایتی که تا آخر پایدار نماند. زیرا که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ راهش را از نماینده جدا کرد و به حمایت فعال از حسن روحانی پرداخت.
پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات، او به عنوان گزینه اصلی فرمانداری کوهدشت مطرح شد و حتی تمام مراحل قانونی را هم طی کرد، اما در لحظات آخر بر اساس شنیده ها با مخالفت اسماعیل دوستی و الهیار ملکشاهی از این مهم بازماند.
حال با توجه به اینکه انتخابات مجلس در پیش رو است، این سوال مطرح می شود که وی چه راهی در پیش می گیرد؟! آیا او کاندید می شود؟!
لازم به ذکر است که محمدی آزادبخت در سوابقش کاندیداتوری مجلس ششم را هم دارد؛ انتخاباتی که به دلیل کثرت کاندیداهای اصلاحطلب به پیروزی اصولگرایان منجر شد. آزادبخت در صورت کاندیداتوری تایید صلاحیتش بسیار ساده خواهد بود، زیرا که هم برادر معظم شهید است و هم هیچگونه حاشیه ای در سوابق فعالیت سیاسیش وجود ندارد. البته به زعم منتقدینش این انتقاد بر وی وارد است که برای جذب اقبال عمومی، ساختار تشکیلاتی ندارد.