مردم کوهدشت از عملکرد شهرداری این شهر ناراضی هستند

امام جمعه کوهدشت عید فطر را عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری بندگان در برابر باری تعالی عنوان کرد. به گزارش مهر، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نماز عید فطر کوهدشت با بیان اینکه عید فطر عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری است، گفت: امروز روزی است که بندگان از درگاه حضرت باری تعالی جایزه دریافت […]

IMG_5693

امام جمعه کوهدشت عید فطر را عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری بندگان در برابر باری تعالی عنوان کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نماز عید فطر کوهدشت با بیان اینکه عید فطر عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری است، گفت: امروز روزی است که بندگان از درگاه حضرت باری تعالی جایزه دریافت می کنند.

وی عید فطر را عید بزرگ مسلمانان عنوان کرد و گفت: مردم باید اول از فرمان خداوند اطاعت کرده و سپس از رسول خدا و از کسی که صاحب زمان و ولی امر دوران بوده اطاعت کنند.

امام جمعه کوهدشت افزود: وقتی که امام زمان غایب است باید از نایب او و از کسی که بوی امام زمان می دهد و حافظ دین و دنیای مردم است پیروی و اطاعت کرد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به سپری شدن ماه مهمانی خدا، گفت: با توسل به ائمه است که روزه ها قبول می شوند و نباید با دور شدن از ائمه مسیر را اشتباه برویم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به گناه بزرگ و نابخشودنی روزه خواری، تصریح کرد: اگر کسی در ماه رمضان خدای ناکرده عمدا روزه خواری کرده وای بر او و اگر چنین شخصی وجود داشته باشد باید به درگاه خداوند استغفار کند.

حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دو انتخابات در پیش است، مبادا به خاطر انتخابات وحدت خود را از دست بدهیم چرا که شرکت در انتخابات باید موجب پیشرفت و برادری باشد نه اختلاف و تفرقه و آن چه وحدت مردم را از هم می پاشد چیزی جز گروه گرایی نیست.

وی افزود: سرنوشت خود را باید دست نماینده ای سپرد که وقتی به مجلس می رود اول به فکر اجرای دین خدا، پیغمبر و سپس به فکر مردم باشد.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: مردم کوهدشت از عملکرد شهرداری این شهر ناراضی هستند و وضعیت کوهدشت از نظر کارکرد شهرداری مناسب نیست.

وی ادامه داد: باید به کار  و مسائل مردم رسیدگی شود و کارهای آنها را به موقع انجام داد.