آیا شیخ قبادی می آید؟!

حاج شیخ هادی قبادی از اصلاح طلبان خوش نام و خوش کلام جریان اصلاح طلب کوهدشت است. دوستان نزدیکش او را “یار صادق و نیک گفتار” جریان اصلاح طلب کوهدشت نام نهاده اند، زیرا با وجود اینکه سال هاست جلای وطن کرده است، ولی هنوز هم دل در گرو توسعه و تعالی شهر و استانش […]

شیخ هادی قبادی

حاج شیخ هادی قبادی از اصلاح طلبان خوش نام و خوش کلام جریان اصلاح طلب کوهدشت است. دوستان نزدیکش او را “یار صادق و نیک گفتار” جریان اصلاح طلب کوهدشت نام نهاده اند، زیرا با وجود اینکه سال هاست جلای وطن کرده است، ولی هنوز هم دل در گرو توسعه و تعالی شهر و استانش دارد.

او هم اکنون مسئولیت حسینیه جماران و مدیر کلی مراکز و اماکن منتسب به امام خمینی (ره) را در دست دارد.
شروع فعالیت سیاسی قبادی به سال ۶۲ بر می گردد، همان زمانی که ایشان مسئولیت ستاد حاج علی اصغر اسفندیارپور را در دست داشت. از همان تاریخ به بعد، قبادی چهره ای نام آشنا برای فعالین سیاسی بود. چهره ای که گفتار، کردار و پندارش همه و همه مؤید “چپ” و “اصلاح طلب” بودنش است.
قبادی چهره ای محبوب و دوست داشتنی در دل اصلاح طلبان شهرستان کوهدشت است که هم می تواند از هیأت نظارت بر انتخابات “تایید صلاحیت” خود را بگیرد و هم با حمایت اصلاح طلبان سرشناس، اجماعی در جریان اصلاح طلب بوجود بیاورد.
قبادی خود گفته است که مایل است نقشی اساسی در “اجماع و وحدت” اصلاح طلبان کوهدشت داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این “نقش” همان “کاندیداتوری” نیست؟