معاون فرهنگی مهندس جافریان جای وی را گرفت/ استعفای شهردار کوهدشت از سوی شورای شهر پذیرفته شد

استعفای مهندس جافریان شهردار کوهدشت امروز توسط اعضای شورای شهر کوهدشت پذیرفته شد تا مهم ترین نهاد خدماتی شهر بار دیگر توسط سرپرست اداره شود. به گزارش خبرنگار کشکان، اختلاف شهردار کوهدشت با برخی اعضای شورای شهر این شهرستان منجر به طرح سئوال همین اعضا از وی شد و مهندس جافریان با پیش بینی استیضاح خود، […]

IMG-20150613-WA0013

استعفای مهندس جافریان شهردار کوهدشت امروز توسط اعضای شورای شهر کوهدشت پذیرفته شد تا مهم ترین نهاد خدماتی شهر بار دیگر توسط سرپرست اداره شود.

به گزارش خبرنگار کشکان، اختلاف شهردار کوهدشت با برخی اعضای شورای شهر این شهرستان منجر به طرح سئوال همین اعضا از وی شد و مهندس جافریان با پیش بینی استیضاح خود، استعفا را بر ادامه ی کشمکش با ایشان و پاسخگویی به سئوالاتی که غیرواقعی و مغرضانه می دانست ترجیح داد. استعفایی که امروز از سوی شش نفر عضو مخالف جافریان در شورای شهر کوهدشت پذیرفته شد و موجب شد وی نیز مانند مهندس کرمی در سکوت خبری، با شهرداری کوهدشت خداحافظی کند.

جافریان که متخصص شهرسازی و دانشجوی دکتری این رشته بود، در دوران خدمت خود در شهرهای مختلف کشور سابقه ی استیضاح و برکناری توسط شوراهای اسلامی شهر را نداشت و ترجیح داد مهر قرمز استیضاح را بر کارنامه ی خود ندیده و از طریق استعفا مسند شهرداری کوهدشت را ترک کند.

اما اعضای شورای شهر کوهدشت «بهروز آزادبخت» را به جای جافریان به عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت تعیین نموده اند.

بهروز آزادبخت پیشتر معاون فرهنگی جافریان بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شهرسازی است.