وضعیت نامشخص دو کاندیدای سنتی اصولگرایان کوهدشت/ تکذیب انتخاب امامی راد به عنوان گزینه ی ائتلاف

کشکان: در حالی که به نظر می رسد کنش و فعالیت طرفداران اردوگاه اصلاح طلبی شهرستان کوهدشت برای رسیدن به ائتلاف در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی این روزها بیشتر شده و در حال افزایش است، در این سوی میدان در میان اصولگرایان نیز هنوز ائتلافی صورت نگرفته و آنچه در برخی سایت های […]

Untitled-1

کشکان: در حالی که به نظر می رسد کنش و فعالیت طرفداران اردوگاه اصلاح طلبی شهرستان کوهدشت برای رسیدن به ائتلاف در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی این روزها بیشتر شده و در حال افزایش است، در این سوی میدان در میان اصولگرایان نیز هنوز ائتلافی صورت نگرفته و آنچه در برخی سایت های محلی در خصوص انتخاب علی امامی راد به عنوان تنها کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات کوهدشت و حذف حجت الاسلام شاهرخی قبادی، به نقل از محمدرضا ملکشاهی راد مطرح شده بود، از سوی این نماینده ی سابق خرم آباد تکذیب شده است.

سخنان چندماه پیش علی شاهرخی قبادی مبنی بر ضرورت ائتلاف و تمکین از نظر جامعتین در معرفی کاندیدای واحد برای شهرستان ها و در مقابل بدبینی و اظهار نظر تند علی امامی راد نسبت به این اظهارات شیخ اصولگرایان، موجب شده که تا کنون خروجی مشخصی برای این جریان سیاسی در کوهدشت در بحث ائتلاف وجود نداشته باشد.

در همین حال گاف برخی سایت های محلی مبنی بر استعفای علی امامی راد از هیأت مدیره شرکت ملی گاز نیز موضوعی است که قابل توجه است. وی عضو هیأت مدیره این شرکت نیست و برای اعلام حضور در انتخابات نیازی به استعفا نداشته است.

عدم استفاده شاهرخی قبادی و امامی راد از فرصت ائتلاف در انتخابات مجلس نهم و عدم اعتماد آن ها و طرفدارانشان نسبت به هم موضوعی است که تصور ائتلاف در این جریان را دشوار می نماید.

با این توصیفات، سکوت معنادار این روزهای شیخ اصولگرایان در برابر اقدامات و اظهارات طرفداران علی امامی راد حکایت دیگری است. آیا وی در پایتخت به دنبال جذب نظر جامعتین نسبت به خود و حذف امامی راد از گردونه انتخاب است یا در حال ورانداز اوضاع سیاسی شهر برای ورود به رقابت با کاندیداهای سرسخت اصلاح طلب این دوره از انتخابات مجلس است؟