وقتی مردم برای خرید گوشت صف می کشند/ قصابی که نرخ بازار را در کوهدشت شکست+ تصاویر

رسول نظری قصابی است که این روزها نامش بر سر زبان مردم کوهدشت افتاده است. او به یک باره گوشت قرمز گوسفندی را ۵ هزار تومان زیر قیمت دیگر قصابان شهر به فروش رساند و توانست علاوه بر جذب مشتریان بسیار، نرخ گوشت را دست کم در قصابی های همجوار خود پائین بیاورد. نظری در […]

رسول نظری قصابی است که این روزها نامش بر سر زبان مردم کوهدشت افتاده است. او به یک باره گوشت قرمز گوسفندی را ۵ هزار تومان زیر قیمت دیگر قصابان شهر به فروش رساند و توانست علاوه بر جذب مشتریان بسیار، نرخ گوشت را دست کم در قصابی های همجوار خود پائین بیاورد.

نظری در گفتگو با خبرنگار کشکان گفت: روزانه به طور میانگین ۶۰ رأس گوسفند و ۳ گوساله فروش داریم و بنا داشتیم برای ماه مبارک رمضان قیمت گوشت قرمز را تا ۱۸ هزار تومان پائین بیاوریم که با مخالفت صنف مواجه شدیم و ما را مجبور به جمع آوری بنر نصب شده کردند.

رسول نظری الگویی است برای دیگر کاسبان شهر که در کنار سود خود، اندکی به فکر جیب مردم کوهدشت نیز باشند. مردمی که این روزها اوضاع اقتصادی چندان خوبی ندارند. همچنین تلنگری است به نهادهای نظارتی شهرستان که به وظایف قانونی خود در نظارت بر قیمت کالاها و تنظیم بازار توجه بیشتری نمایند.

این یک گزارش تبلیغی نیست و بابت درج آن وجهی دریافت نشده است.

 

IMG_2460

IMG_2468

IMG_2463

IMG_2467

IMG_2466