آیا کورانی‌فر استعفا می دهد؟

دکتر علی کورانی فر یکی از نیروهای شاخص سیاسی و نزدیک به جریان اصلاح طلبی استان است. ایشان در پرونده کاری خود مسئولیت‌هایی چون معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، معاون مدیر کل آموزش دیوان محاسبات، مدیر کل حوزه استاندار و مشاور […]

MG_1891

دکتر علی کورانی فر یکی از نیروهای شاخص سیاسی و نزدیک به جریان اصلاح طلبی استان است. ایشان در پرونده کاری خود مسئولیت‌هایی چون معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، معاون مدیر کل آموزش دیوان محاسبات، مدیر کل حوزه استاندار و مشاور استاندار مرکزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی، رئیس دوره نخست شورای شهر کوهدشت و دبیری آموزش و پرورش و… را دارد.
ایشان در انتخابات دور قبل مجلس (یعنی مجلس نهم) با عدم تایید صلاحیت از طرف شورای نگهبان از گردونه رقابت انتخاباتی خارج شد.
با توجه به اینکه زمان اعلام دقیق استعفای مدیران و مسوولان به منظور شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۸ خرداد جاری تا سوم تیرماه اعلام شده است؛ این سوال مطرح می شود که آیا کورانی‌فر جهت کاندیداتوری انتخابات مجلس استعفا می دهد؟
برای پاسخ این سوال باید تا سوم تیر منتظر ماند. کورانی فر در صورت استعفا و اعلام کاندیداتوری با دو مشکل اساسی روبرو خواهد بود:
اول: آیا توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت می شود؟
دوم: و در صورت تایید صلاحیت، با توجه به سابقه ایشان در همکاری با دولت محمود احمدی‌نژاد آیا ایشان می تواند جاذبه ای برای جذب رای بدنه جریان اصلاح طلبی داشته باشند؟