نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان کوهدشت با ریاست دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان کوهدشت در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت. به گزارش خبرنگار کشکان، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان در راستای بررسی فعالیت های بسیج دانشجویی در نشستی دوستانه در دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت حضور یافت. حجت الاسلام و المسلمین علی پاکدامن نماینده ولی فقیه ناحیه کوهدشت در ابتدای این نشست صمیمی که […]

۱

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان کوهدشت در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار کشکان، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان در راستای بررسی فعالیت های بسیج دانشجویی در نشستی دوستانه در دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین علی پاکدامن نماینده ولی فقیه ناحیه کوهدشت در ابتدای این نشست صمیمی که با همت بسیج دانشجویی برگزار شده بود، هدف از این نشست را تقویت فعالیت های بسیج دانشجویی و تحقق برنامه های سال برشمردند و عنوان کردند: در شرایط کنونی دانشجویان افسران جنگ نرم می باشند.

ایشان از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت بابت تعامل و همکاری صمیمانه شان با سپاه و بسیج دانشجویی تقدیر و تشکر کردند و گفتند: ما با تمام توان خود از برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها حمایت مادی و معنوی می کنیم.

در ادامه این نشست  ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به صورت خلاصه گزارشی از برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در طول سال های ۹۳ و ۹۴ ارائه داد.

حسن بازوند ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت  از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد به عنوان فعال ترین نهاد بسیج دانشجویی شهرستان یاد کرد و گفت: ما اکثر برنامه های فرهنگی خود را به بسیج دانشجویی محول کرده و از مسئولین سپاه انتظار داریم حمایت بیشتری از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کوهدشت به عمل آورند.

در ادامه این نشست نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه از ۵ نفر از اعضای فعال بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

۴

۲

۳