مستند پایان تاریخ

حسین ناصری/کشکان: کاروان بشریت در مسیر کمال خویش پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است. گاهی حاکمیت الهی را پذیرفته و زمانی تن به پرستش بت­ ها داده است. در برهه ­ای از دوران با پیشرفت مادی به جنون خودخواهی رسیده و هوس کرده خویشتن را بر مسند خدایی بنشاند و به […]

______ __ ____.._____

حسین ناصری/کشکان: کاروان بشریت در مسیر کمال خویش پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است. گاهی حاکمیت الهی را پذیرفته و زمانی تن به پرستش بت­ ها داده است. در برهه ­ای از دوران با پیشرفت مادی به جنون خودخواهی رسیده و هوس کرده خویشتن را بر مسند خدایی بنشاند و به تدبیر امور عالم و آدم بنشیند. تا آن­جا که جهان هستی با همه ظرافت و پیچیدگی را بی ­نیاز از خالق و مدبر دانسته و پیدایش آسمان­ ها و زمین را نتیجه ­ی تصادف قهری حوادث طبیعی و خلقت انسان را ناشی از نظریه­ ی تکامل حیوانات می­ داند. دایره ­ی معلومات را محدود به محسوسات نموده و هر حقیقتی که در تیررس حواس ایشان و در بند تجربه نیاید را توهم نامیده­ اند و در همین نزدیکی­ ها عده ­ای مایه ننگ بشریت شده و بر محور لذت سر به اطاعت شیاطین گذاشته­ اند. با این توضیح مختصر بشر امروزی را می­توان به سه دسته کلی با سه رویکرد متفاوت و متضاد دسته بندی نمود.

دسته اول کسانی هستند که در مسیر شناخت عالم و جهان مادی زحمات بسیاری را به جان خریده و در حوزه علوم تجربی، تکنولوژی، صنعت و علوم اجتماعی به پیشرفت­های ارزشمندی رسیده ­اند. جهان هستی و موجودات عالم را ناشی از حوادث طبیعی می­دانند که به مثابه دهکده ­ای به هم مرتبط می ­باشند و در قالب سینمای هالیوودی آزموده ­ترین قانون تجربی بشر(لیبرال دموکراسی غرب) را آخرین نسخه نجات­ بخشی  برای موجودات زنده معرفی می­ کنند و تنها نقشی را که شاید برای خداوند متعال قائل­ اند؛ در حد خالقی می­دانند که خلقی را ایجاد نموده و رها کرده است تا خود به سعادت و کمال برسد.

اندیشمندان و نخبگان نظریه دهکده جهانی، پایان تاریخ و ساعت نیمه شب را به­ طور جدی مطرح نموده­ اند و در برهه ای، سال ۲۰۱۲ را سال پایان جهان معرفی نمودند. هرچند با سپری شدن آن سال و طلوع دوباره آفتاب تابان؛ بر پیشانی این اندیشه ی ناقص مهر بطلان زده شد.

دسته دوم راحت طلبان و سست عنصرانی هستند که نه طاقت سختی­ های علوم تجربی را دارند و نه عرضه خدایی کردن بر جهان را. اینان بدترین راه را برگزیده ­اند. لذت مادی و جسمانی را محور حیات می­ دانند و در شهوت جنسی و لذت­ رانی از رتبه­ ی حیوانات هم تنزل کرده ­اند تا جایی که به هم­جنس بازی رسیده ­اند و در محاکم خود صورت قانونی داده ­اند. عمل کثیفی که هیچ حیوانی مرتکب آن نمی­ شود.

این گروه در پاسخ به نیاز فطری پرستش که در ذات هر انسانی نهفته است منتهای درجه ­ی بی­غیرتی را به­ کار برده ­اند و ذلیلانه به پرستش شیطان روی آورده­ اند و در مقابل تمثال های شیطانی سجده می­ کنند. با ایجاد شبکه جهانی فراماسونری منابع مالی و قدرت جهانی را به خدمت گرفته­ اند و هرجا هم ندای غیرت مظلومی بلند شود و یا مجموعه ­ای بخواهد استقلال و آزادی خود را طلب کند، این شبکه شیطانی تکنولوژی نظامی و سیستم گسترده رسانه­ ای خود را که میراث اندیشمندان دسته اول است را به خدمت گرفته و با نهایت خشونت و به­نام مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر و آزادی به سرکوب وحشیانه مظلومان می ­پردازد.

دسته سوم همان آزادگان و مظلومانی می­باشند که میراث­ دار ارزش ­های الهی هستند و جهان هستی با همه عظمت و ظرافت را شاهکار خالق یگانه  و مقتدر می­ دانند که مربی اعظم بشریت و تنها مصدر فرامین حیات­ بخش برای سعادت نسل­ های انسان است.

گروهی که عاشقانه و عاقلانه فرصت­ ها را به پای ارزش­ ها قربانی نموده و در انتظار آخرین ذخیره الهی برای بنای آخرین سلسله حاکمیت الهی می ­باشند که سرنوشت تاریخ در قطعه پایانی آن را رقم خواهند زد.

آری! مظلومان و آزادگان جریان ارزشی نیز بر این باورند که تاریخ به قطعه پایانی خویش نزدیک شده است و بشریت به ­زودی در کمال شگفتی به نظاره مستند پایان تاریخ خواهد نشست، با این تفاوت که کارگردان این مستند خالق و ناظم حقیقی عالم و آدم است. فیلم­نامه ­ای که در کتاب اعظم هستی(قرآن کریم) به تصویر کشیده شده و مجری آن آخرین ذخیره الهی از سلاله پاکان و آزادگان است.

مستندی که موسیقی پیش درآمد آن در حال پخش است، البته اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد. نقش­ های اول و برجسته­ ی آن در جبهه ­ی حق برعهده سید خراسانی، سید یمانی و سرداران دلیرشان و در ادامه با ورود انسان کامل به قله حقیقت می­رسد و در جبهه باطل با ابقع و اصهب و سفیانی و در ادامه با تجسم شیطان بزرگ ابلیس و سپاهیان دو جبهه به اوج خواهد رسید.

کوتاه سخن این که هر که دارد سر یاری خدا بسم الله…