بازدید محسن هاشمی از دانشگاه آزاد کوهدشت+ تصاویر

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد کوهدشت بازدید کرد. به گزارش اختصاصی خبرنگار کشکان، مهندس هاشمی در جریان بازدید از دانشگاه آزاد مرکز کوهدشت گفت: مرکز کوهدشت حدود۲۰ هکتار مساحت دارد که در آن ۸۰۰ متر ساخت و ساز انجام شده است. وی با ابراز تأسف از جانمایی غیر کارشناسی شده […]

۴

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد کوهدشت بازدید کرد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار کشکان، مهندس هاشمی در جریان بازدید از دانشگاه آزاد مرکز کوهدشت گفت: مرکز کوهدشت حدود۲۰ هکتار مساحت دارد که در آن ۸۰۰ متر ساخت و ساز انجام شده است.

وی با ابراز تأسف از جانمایی غیر کارشناسی شده این مرکز گفت: دوری دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت از مرکز شهر  منشاء مشکلات زیادی شده است و این امر نارضایتی دانشجویان آن مرکز را به دنبال داشته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات این مرکز بنا گردید در اولین فرصت سایت این مرکز دانشگاهی فروخته شود و نسبت به خرید زمین در داخل شهر و یا نزدیک شهر اقدام گردد.

محسن هاشمی جمعیت زیاد کوهدشت را فرصتی برای رشد دانشگاه آزاد عنوان نمود و گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کوهدشت در آینده ای نزدیک بتواند به واحد تبدیل شود و دانشجویان خود را از مرز ۳۰۰۰ نفر عبور دهد.

۳