تکمیل چهارخطه «خرم‎آباد – کوهدشت» تا پایان سال

کشکان: نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت آسفالت و گشایش جاده‎های کوهدشت ادامه می‌کند. الهیار ملکشاهی افزود: در چند سال اخیر گشایش و آسفالت جاده‎های کوهدشت پیشرفت خوبی داشته و این نهضت در سال ۹۴ بیشتر می‌شود. وی با اشاره به ناامنی برخی راه‎های کوهدشت، خاطرنشان کرد: جاده‌ی پل سیمره به رومشکان یکی […]

۲۰۱۵-۰۵-۰۸_۰۲۲۳۲۲

کشکان: نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت آسفالت و گشایش جاده‎های کوهدشت ادامه می‌کند.

الهیار ملکشاهی افزود: در چند سال اخیر گشایش و آسفالت جاده‎های کوهدشت پیشرفت خوبی داشته و این نهضت در سال ۹۴ بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به ناامنی برخی راه‎های کوهدشت، خاطرنشان کرد: جاده‌ی پل سیمره به رومشکان یکی از راه‎های ارتباطی است که از استاندار خواهان چهارخطه شدن این جاده در ردیف کارهای سال ۹۴ هستیم.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس افزود: از پارسال، روکش آسفالت‎های جاده‎های کوهدشت در حال انجام است و این روند در سال ۹۴ نیز ادامه می‌یابد.

ملکشاهی با اشاره به این‌که جاده‌ی کوهدشت به کرمانشاه راه ارتباطی استراتژیک است، اظهار کرد: راه‎گشایی جاده قرعلیوند به معمولان هم‌چنین جاده چهار قطعه از دیگر جاده‎هایی هستند که به آسفالت نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است که امسال کار آسفالت این جاده‎ها به اتمام برسد تا نیاز تردد آسان مردم منطقه برآورده شود./ ایسنا