معرفی منتخبان جشنواره مطبوعات غرب کشور

  هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که از سوم خردادماه در خرم‌آباد، امروز، ششم خرداد‌ماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. در این مراسم، هفته نامه کاسیت با درخشش امین ماسوری در بخش مصاحبه حایز مقام گردید و مورد تجلیل قرار گرفت. در بخش شعار سال صدیقه حسینی از خبرگزاری مهر […]

جشنواره مطبوعات-لرستان-۸

 

هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که از سوم خردادماه در خرم‌آباد، امروز، ششم خرداد‌ماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم، هفته نامه کاسیت با درخشش امین ماسوری در بخش مصاحبه حایز مقام گردید و مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش شعار سال صدیقه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان، طیبه عباس‌سیفی از خبرگزاری فارس همدان و غلام‌رضا جبارزاده از روزنامه طلیعه امید همدان توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

در بخش سرمقاله و یادداشت کیانوش زهراکار از نشریه سیمره استان لرستان، الهام حاجیوند از پایگاه خبری یافته رتبه‌های اول و دوم و همچنین، امیر بختیاران از نشریه همدان پیام استان همدان و فیض‌الله سیری از کردستان به‌صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس بهمن زارعی از خبرگزاری ایرنا کرمانشاه، بهمن زارعی از خبرگزاری ایرنا کرمانشاه، لیلا عمیدی نورافکن از خبرگزاری ایکنا همدان و امین آزادبخت از نشریه سیمره استان لرستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند همچنین، فرهاد مطاعی از خبرگزاری ایسنا کردستان شایسته تقدیر شناخته شد.

گزارش مرضیه حافظی، خبرنگار ایکنا لرستان با گزارشی تحت عنوان تاثیر آب بر جسم و جان، توانست رتبه سوم بخش محیط زیست را کسب کند و لیلا امیدی نورافکن از ایکنای همدان نیز رتبه برتر این جشنواره در بخش عکس را به خود اختصاص داد.

در بخش طراحی، صفحه‌آرایی و کاریکاتور تمام رتبه‌ها به‌صورت مشترک بود که حبیب‌الله طاقتی‌احسنت از همدان پیام و پرستو سفری از نشریه نقدحال کرمانشاه به‌طور مشترک رتبه اول را کسب کردند، همچنین، سامان احمدی از نشریه ابوذر کرمانشاه و حمیرا اسدی گرمنگوش از پیشوک لرستان به‌صورت مشترک رتبه دوم را کسب کرده و محمدرسول گودینی از نقدحال کرمانشاه و یاسر دلفان از سیمره لرستان به‌صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند.

در بخش طنز عزت‌الله چنگایی از بامداد لرستان و وحید حاج‌سعیدی از سیمره لرستان رتبه‎های اول و دوم را کسب کردند. در بخش تیتر، حامد سیفی از ایسنا همدان، معصومه کمالوند از همدان پیام و فاطمه نیازی از سفیرافلاک لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین عبدالله مرادی از نسیم غرب کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش خبر رحمان جابری از صدای ملت ایلام، فاطمه پناهی از خبرگزاری مهر لرستان و فراط ساعدی از خبرگزاری فارس کردستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه فیض‌الله پیری سیروان از کردستان و حسین لطفی‌پارسا از همدان پیام رتبه اول را به‌طور مشترک کسب کردند، عادل سلیمانی از آوای کرمانشاه و امین سوری از هفته نامه کاسیت، از استان لرستان به‌طور مشترک رتبه دوم و حمیدرضا جوادیان از روژان کردستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز فاطمه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان، فرزاد نویدی از ایرنا کردستان و محمد توفیقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین، مسعود فرج‌اللهی از یافته لرستان شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش مقاله سیدسیامک موسوی اسدزاده از پیشگامان زاگرس لرستان، گرواند از سیمره لرستان و مجتبی گاور از خبرگزاری مهر ایلام رتبه‎های اول تا سوم را کسب کردند و سلیمانی‌نژاد از خبرگزاری ایرنا استان ایلام شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش محیط زیست (بخش ویژه استانی) احسان صلاحی از یافته لرستان، یحیی سلیمانی از نشریه ایوار لرستان و مرضیه حافظی از ایکنا لرستان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.