سیاسی کاری کمر ورزش لرستان را خواهد شکست!!

سید احمد موسوی در خبرآنلاین نوشت: هفته گذشته در خبری متوجه شدیم معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به یکباره از سمت خود برکنار شده و شخص دیگری بجای وی منصوب و مشغول بکار شده است. هفته گذشته در خبری متوجه شدیم معاونت توسعه و منابع انسانی اداره  کل ورزش […]

۱۵-۵-۲۴-۱۴۲۵۵۲۶

سید احمد موسوی در خبرآنلاین نوشت: هفته گذشته در خبری متوجه شدیم معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به یکباره از سمت خود برکنار شده و شخص دیگری بجای وی منصوب و مشغول بکار شده است.

هفته گذشته در خبری متوجه شدیم معاونت توسعه و منابع انسانی اداره  کل ورزش و جوانان لرستان به یکباره از سمت خود برکنار شده و شخص  دیگری بجای وی منصوب و مشغول بکار شده است. محسن زاهدی از پیشکسوتان ورزش استان که حدود چهار سال است این سمت را در اختیار داشت و در آستانه بازنشسته شدن بود برکنار و کامیاب تیموری” به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

تیموری متولد ۱۳۵۲ در شهرستان کوهدشت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.
سوابق سرپرست جدید معاونت توسعه اداره کل ورزش به شرح ذیل است:
شهردار کوهدشت ، عضو مجمع هلال احمر استان ، عضو شورای اسلامی شهر  کوهدشت ، عضو شورای آموزش و پرورش کوهدشت  ، عضو اجرایی هلال احمر شهرستان کوهدشت، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کوهدشت ، عضو شورای حل اختلاف ، عضو معتمد خانواده شهدا ، نماینده بسیج دانشجویی در شورای فرهنگی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی تهران ، اعزام به مسابقات کشتی بین الملی جام کورنیانو کشور رومانی ، اعزام به مسابقات بین الملی کشتی جام هنری و وکلان کشور فرانسه ، انتخاب جهت مسابقات کشتی بین المللی جام نیکوی پتروف کشور بلغارستان ، نایب قهرمان جام بین اللملی تختی ساری ،عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشور در مسابقات بین المللی تختی مشهد، عضو تیم ملی کشتی فرنگی جام بین المللی تختی تهران ، قهرمان کشتی جوانان کشور ، کسب چند دوره عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور ،کسب چند دوره عناوین قهرمانی مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی ، قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان کشور ، قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان کشور و قهرمان کشتی المپیاد دانشجویان کشور

ورزش استان حدوداً در یکسال اخیر به اندازه کافی در اثر بعضی انتصابات  و بی برنامه گی در بیشتر حوزه ها دچار رکود شده که نارضایتی ورزشکاران ،قهرمانان ،اهالی رسانه و حتی مدیران ارشد اجرایی استان از تبعات آن  بوده و ظاهرا قرار نیست پایانی داشته باشند.

با تمام احترامی که برای تیموری سرپرست جدید معاونت توسعه ورزش داریم و آرزوی موفقیت برای وی خواهیم داشت اما در ادامه سوالات قبلی بدون پاسخی که از مدیرکل ورزش استان داشتیم اینبار نیز از ایشان خواهان پاسخگویی هستیم که معیار و شاخص انتخاب سرپرست جدید که باتوجه به سوابق وی که  حتی یک روز سابقه مسئولیت در ورزش استان را نداشته چیست؟ آیا در مرکز استان که این همه باتجربه و متخصص ورزشی حضور دارند کسی را در حد و اندازه این مسئولیت سراغ نداشتید یا ندانستید که منصوب نمایید؟ آیا کسی که تجربه و تخصص خاصی در حوزه مدیریت شهری کوهدشت داشته بدرد ورزش استان می تواند رسیدگی نماید ؟

آیا اگر این تخصص حوزه شهری در شهرستان کوهدشت بکارگیری می شد بهتر نبود؟ و از همه مهمتر از آنجاییکه ایشان بومی مرکز استان نبوده و شناختی از همه قهرمانان همه استان ندارد می تواند ارتباط و تعامل مناسبی با جامعه ورزش برقرار نماید؟

با این انتصابات ، ورزش لرستان همچنان درگیر بحث آزمون و خطاست و به نظر می رسد مسئولان ورزش استان با سیاسی کاری که در پیش گرفتند توسعه ورزش در اولویت کاری نبوده و بیشتر بفکر توسعه سیاسی ورزش استان هستند که قطعا سیاسی کاری در ورزش منسوخ شده است و کمر ورزش استان خواهد شکست.

 معتقدیم ورزش استان دچار محرومیت محسوسی شده و نیازمند حضور افرادی متخصص ، باتجربه و آشنای کامل با همه حوزه های ورزشی استان می باشد اما اخیرا شاهد حضور افرادی در بدنه ورزش استان هستیم که از بدو ورود  حتی یک روز سابقه مدیریت اجرایی در بدنه ورزش استان را نداشتند برقراری ارتباط و تعامل با بعضی افراد و سیاسیون تاکنون نتیجه ای برای ورزش بدنبال نداشته و ضرورت رسیدگی شخص استاندار به ورزش استان امری ضروری به نظر می رسد.

اصحاب رسانه از همان ابتدای شروع بکار تیم جدید مدیریت، با انتقاد سازنده خود از آنجاییکه مسئول ورزش استان هیچ سابقه اجرایی در بدنه ورزش استان نداشته سعی در کمک به ورزش استان داشتند که توجه خاصی به انتقادات نشده و ظاهرا نمی شود!!

بنابراین تنها به بیان یک شعر بسنده می کنیم:

خدایا چنان کن سرانجام ورزش استان را

که تو خشود باشی و ورزشکاران رستگار