رییس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان لرستان منصوب شد

کشکان: سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان با حفظ سمت بعنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان  رهبری این استان منصوب شد. در این حکم که به امضای مهندس بازوند استاندار استان لرستان رسیده آمده است: جناب […]

IMG18401297

کشکان: سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان با حفظ سمت بعنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان  رهبری این استان منصوب شد.

در این حکم که به امضای مهندس بازوند استاندار استان لرستان رسیده آمده است:

جناب آقای سید سعید شاهرخی

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی و فراهم سازی همه تمهیدات لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در برگزاری انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش ، کاملاً رعایت گردد و در شأن و تراز ملت بزرگ ایران باشد، در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

  بازوند

استاندار لرستان