بهره برداری از دروازه قرآن درب گنبد

دروازه قرآن درب گنبد و بلوار ورودی شهر درب گنبد افتتاح شد. به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی شهراری درب گنبد، المان ورودی درب گنبد با نام دروازه قرآن و بلوار جدید شهر درب گنبد ظهر شنبه همزمان با بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) افتتاح شد.این آیین افتتاحیه با حضور نماینده مردم کوهدشت درمجلس […]

IMG_1393

دروازه قرآن درب گنبد و بلوار ورودی شهر درب گنبد افتتاح شد.

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی شهراری درب گنبد، المان ورودی درب گنبد با نام دروازه قرآن و بلوار جدید شهر درب گنبد ظهر شنبه همزمان با بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) افتتاح شد.این آیین افتتاحیه با حضور نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی، فرماندار ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان اداری این شهرستان برگزار گردید تا از این پس به طور رسمی حوزه شهری درب گنبد یک کیلومتر پایین تر از محدوده قدیمی این شهر زیارتی باشد.

بلوار محدوده جدید درب گنبد با نام بلوار امام حسین (ع) و المان ورودی این شهر در کمتر از یک ماه ایجاد شد.

IMG_1398

شهردار درب گنبد با بیان این که وسعت دادن محدوده شهری درب گنبد به طول یک کیلومتر می تواند کمک موثری به پایین آوردن بار ترافیکی این شهر در ایام شلوغ و سوق دادن ساخت سازها به خارج از فضای محدود و بسته ی اطراف حرم باشد، گفت: با وسعت یافتن حوزه درب گنبد می توان چشم انداز مناسب و زیبایی برای آینده ی این شهر پیش بینی کرد. محمدرضا گراوند از همکاری صمیمانه شورای شهر درب گنبد امام زاده محمد در انجام زیرساخت ها تشکرکرد.

 

عکس: حشمت اله آزادبخت