امكانات لرستان برای حضور تیم گهر در لیگ برتر تایید نشده است

خرم آباد-مسوول روابط عمومی هیات فوتبال لرستان گفت: سازمان لیگ امكانات ورزشی شهرهای دورود و خرم آباد برای حضور تیم گهر زاگرس در مسابقات لیگ برتر را تایید نكرده است.


‘محمود داوودی نژاد’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان لیگ اخیرا با ارسال نامه‌ای به باشگاه گهر زاگرس اعلام كرد امكان حضور این تیم در لیگ برتر با توجه به امكانات شهرهای دورود و خرم‌آباد وجود ندارد.

وی اظهار داشت: باید پذیرفت كه امكانات شهرهای مذكور برای برگزاری مسابقات لیگ برتر جوابگو نیست و تیم گهر زاگرس با این امكانات ضعیف نمی تواند در لیگ برتر حاضر شود.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال لرستان خاطر نشان كرد : متاسفانه به جای كمك به تیم گهر زاگرس از سوی مسوولان ، فرصت سوزی شده ضمن اینكه برخی با نام تیم گهر زاگرس قصد بهره برداری به نفع خود را دارند.

مشاور مدیر عامل باشگاه گهر زاگرس نیز اخیرا اعلام كرد :رئیس سازمان لیگ برتر طی نامه ای به این باشگاه اعلام كرده طبق بازدید كارشناسان فدراسیون فوتبال از امكانات ورزشی شهرهای دورود و خرم آباد،هیچ كدام از ورزشگاه‌های این دو شهر در سطح مسابقات لیگ برتر نبوده و امكان برگزاری مسابقات لیگ برتر در آنها نیست.

امیر عابدینی افزود:در این نامه همچنین اعلام شده امكان به روز رسانی امكانات و تجهیزات ورزشی این دو شهر تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر وجود ندارد.

وی خاطر نشان كرد:مسئولان استان لرستان تنها 20 روز فرصت دارند تا استان لرستان را به استانداردهای لیگ برتر برسانند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در خصوص تیم گهر زاگرس گفت:صدور مجوز فروش امتیاز این تیم تنها به شرط حضور در لرستان داده می شود.

حیدر بهاروند افزود:متاسفانه تا این لحظه وضعیت گهر زاگرس مشخص نبوده و این به نفع فوتبال لرستان نیست.

وی تاكید كرد:هر چند برخی صحبت از فروش امتیاز این تیم لیگ برتری می كنند اما این تیم متعلق به لرستان بوده و از استان خارج نخواهد شد.