اجرای کنسرت گروه موسیقی حرف تازه با صدای سیف الدین آشتیانی و کیومرث صادقی در خرم آباد

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، کنسرت گروه موسیقی ” حرف تازه ” به سرپرستی منوچهر رحمتی و با صدای سیف الدین آشتیانی و کیومرث صادقی در خرم آباد اجرا می شود . بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت کنسرت گروه موسیقی ” حرف تازه […]

۲

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، کنسرت گروه موسیقی ” حرف تازه ” به سرپرستی منوچهر رحمتی و با صدای سیف الدین آشتیانی و کیومرث صادقی در خرم آباد اجرا می شود .

بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت کنسرت گروه موسیقی ” حرف تازه ” به سرپرستی منوچهر رحمتی و با صدای سیف الدین آشتیانی و کیومرث صادقی به مدت ۳ شب در روز های  پنج شنبه،  جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد برگزار می گردد .

ایشان گفت در گروه موسیقی ” حرف تازه ” منوچهر  رحمتی(سرپرست و نوازنده سنتور)، سیف الدین آشتیانی و کیومرث صادقی (خواننده)، حسن سالم (کمانچه)، باقر بیرانوند و حمید سلیمانی (تار و بم تار)، شهاب خاکسار (تنبک) و محسن کیهان نژاد (سرنا) هنر نمایی می کنند.

وی افزود بلیط‌های این کنسرت به علاقه‌مندان در مجتمع فرهنگی ارشاد خرم آباد به شماره تلفن  ۰۹۱۶۵۵۳۰۸۸عرضه خواهد شد.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد این کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و انجمن موسیقی لرستان برگزار می گردد.