پتروشیمی کوهدشت در ۸۰ هکتار زمین ساخته می‌شود

استاندار لرستان گفت: پتروشیمی کوهدشت به مساحت ۸۰ هکتار یکی از صنایع مادر است که باعث اشتغال‌زایی فوق العاده‌ای می‌شود. به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان از رفع شدن مشکلات پیش‌ روی تاسیس پتروشیمی کوهدشت خبر داد. وی با بیان اینکه پتروشیمی کوهدشت با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی […]

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۵_۰۹۲۲۳۵استاندار لرستان گفت: پتروشیمی کوهدشت به مساحت ۸۰ هکتار یکی از صنایع مادر است که باعث اشتغال‌زایی فوق العاده‌ای می‌شود.

به گزارش کشکان، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان از رفع شدن مشکلات پیش‌ روی تاسیس پتروشیمی کوهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی کوهدشت با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود، افزود: سهام‌دار و نوع سهام آن در اواخر سال ۹۳ مشخص شده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: ملک مورد نظر برای اجرای پتروشیمی کوهدشت مشخص شده است و ظرف هفته آینده از طرف کارشناسان رسمی قیمت کارشناسی آن به سرمایه‌گذار اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اعلام نرخ کارشناسی‌شده زمین مورد نظر، مالک شرکت فوق اعلام آمادگی کرده که شروع به کار کند و امیدواریم ظرف هفته آینده کلنگ احداث این پروژه عظیم به زمین زده شود.

بازوند افزود: زمین مورد نظر جهت احداث پتروشیمی کوهدشت ۸۰ هکتار است.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از صنایع مادر است که باعث اشتغال‌زایی فوق‌العاده‌ای می‌شود، گفت: فرماندار کوهدشت باید به صورت ویژه این پروژه را حمایت کند.

این مسئول یادآور شد: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد بانک‌ها در سال جاری میزان مسدودی و جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی است.

تهیه خبر: احمد بساطی