مجوز پایگاه خبری کشکان از هیأت نظارت بر مطبوعات کشور صادر شد

به گزارش کشکان به نقل از دبیرخانه  هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۹۴/۱/۳۱  این هیأت شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۳۴ نشریه و ۶۸ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. از استان لرستان پایگاه های اطلاع رسانی کشکان (کوهدشت) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی […]

۹۴۵۳۰_۲۷۶

به گزارش کشکان به نقل از دبیرخانه  هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۹۴/۱/۳۱  این هیأت شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۳۴ نشریه و ۶۸ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.

از استان لرستان پایگاه های اطلاع رسانی کشکان (کوهدشت) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی دوست محمدی ، گلونی (خرم آباد) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی رضا طهماسبی ساکی، هیجار (الیگودرز) به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی یاسر مومنی و همچنین دو هفته نامه شهدای لرستان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیامک باقریان در این جلسه موفق به اخذ مجوز انتشار شدند. 

همچنین در ادامه این جلسه تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیر مسوولی ۲۸ نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است که سایت های خبری دارای مجوز، تحت شمول قانون مطبوعات از حمایت های این قانون منتفع می شوند، از جمله دادگاه های آنان با حضور هیأت منصفه تشکیل می شود؛ بعلاوه از حمایت هایی نظیر یارانه، پرداخت حق بیمه خبرنگاران، امکان شرکت روزنامه نگاران آنان در جشنواره ها، غرفه در نمایشگاه مطبوعات و سایر حمایت ها برخوردار می شوند.

تحریریه کشکان ضمن تبریک این اتفاق مهم و مبارک به مخاطبان و نویسندگان فهیم خود اعلام می نماید، فعالیت این رسانه از این پس با انسجام بیشتر در مسیرهای تعریف شده ادامه خواهد یافت.