سرپرست اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی هادی هادی زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. هادی زاده که تحصیل کرده رشته حقوق است در طول۲۷ سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون مربی پرورشی مدارس ، کارشناس قرآن و نماز آموزش و پرورش […]

۰۰۹

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی هادی هادی زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. هادی زاده که تحصیل کرده رشته حقوق است در طول۲۷ سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون مربی پرورشی مدارس ، کارشناس قرآن و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک ، کارشناس حقوقی و عضویت در هیأت بدوی اداره کل آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است.

هادی  هادی زاده که حضور در جبهه های جنگ را در سنین نوجوانی تجربه کرده است و یکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است، جانباز جنگ تحمیلی ، عضو خانواده معظم شاهد است و یکی از برادران ایشان به فیض عظیم شهادت نائل گشته و دو برادر دیگر او هم از جانبازان جنگ تحمیلی هستند. وی هم چنین وکیل پایه یک دادگستری , عضو شورای حل اختلاف دادگستری و نماینده کارفرما در اداره کل کار و امور اجتماعی بوده و به عنوان یک حقوقدان در بسیاری از محاکم حقوقی به عنوان نماینده حقوقی انجام وظیفه می کند.

گفتنی است که هادی زاده از امروز جانشین علی قائدرحمتی رئیس سابق اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان شده است که پس از ۱۳ سال خدمت در اداره حقوقی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.