پاسخ کوتاه اسماعیل دوستی به مصاحبه ی اخیر

برادران پریروز، دوستان دیروز و مالکان خودخوانده امروز اصلاحات در کوهدشت! السلام علیکم یا انصار الانحصار مقصود از مزاحمت اینکه: اگر وساطت و اصرار برادرانی چون کرم محمدی، پرویز احمدی و بسیاری دیگر از اصحاب اصلاحات در استان و شهرستان دائر بر خودداری اینجانب از ارسال جوابیه به گفتگوی مطول اخیرتان نبود، پاسخ در خور […]

IMG_1674

برادران پریروز، دوستان دیروز و مالکان خودخوانده امروز اصلاحات در کوهدشت!

السلام علیکم یا انصار الانحصار

مقصود از مزاحمت اینکه: اگر وساطت و اصرار برادرانی چون کرم محمدی، پرویز احمدی و بسیاری دیگر از اصحاب اصلاحات در استان و شهرستان دائر بر خودداری اینجانب از ارسال جوابیه به گفتگوی مطول اخیرتان نبود، پاسخ در خور و شایسته ای تقدیم می کردم که هم شما هیچگاه فراموشتان نشود و هم نسل امروز و فردای کوهدشت بدانند بر دیروز این شهر چه رفته است. فقط به همین بسنده می کنم که ادعاهای شما در مورد مناسبات بنده با برادر عرش نشین جانمحمد آزادبخت و حمایت از آقای قبادی در انتخابات مجلس هشتم دروغ های شاخدار ، شنیع و شرم آوری است که نمی دانم از قوطی کدام عطار استخراج کرده اید.

در صورت تکرار این قصه بافی ها و تاریخ سازی ها و علیرغم میل باطنی ناچارم خاطر نازنین دوستان خیراندیش را نادیده بگیرم و پاسخی مبسوط و روشنگرانه حواله تان کنم.

 

شهردار اسبق گراب

اسماعیل دوستی