گزارش تصویری / کمپ ترک اعتیاد و غربالگری ایدز

به گزارش خبرنگار کشکان، در راستای برنامه بازرسی از کمپ ها و مراکز پرخطر با اولویت غربالگری بیماری ایدز، گروه های بهداشتی شهرستان رومشکان در خصوص بررسی وضعیت بهداشتی یکی از کمپهای این شهرستان به محل مراجعه و از شرایط موجود بازدید نمودند. رومیانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان رومشکان در این خصوص گفت: اطلاع رسانی، استفاده […]

به گزارش خبرنگار کشکان، در راستای برنامه بازرسی از کمپ ها و مراکز پرخطر با اولویت غربالگری بیماری ایدز، گروه های بهداشتی شهرستان رومشکان در خصوص بررسی وضعیت بهداشتی یکی از کمپهای این شهرستان به محل مراجعه و از شرایط موجود بازدید نمودند.
رومیانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان رومشکان در این خصوص گفت: اطلاع رسانی، استفاده از روشهای تشخیص و عملی کردن روش های درست تشخیص بیماری به عنوان یکی از اولویتهای مرکز بهداشت رومشکان محسوب می شود؛ از همین رو آموزش پیشگیری از ایدز در کمپهای ترک اعتیاد بسیار مهم است. وی افزود: تمام نیروهای کمپ های ترک اعتیاد باید آموزشهای لازم را در راستای کنترل و پیشگیری از ایدز دریافت کنند.
رومیانی رئیس مرکز بهداشت رومشکان ضمن ابراز خوشحالی از منفی بودن تمامی آزمایشهای انجام شده، از خدمات و همکاری های مسئولین کمپ ترک اعتیاد تشکر نمود و بر ضرورت رعایت هرچه بیشتر و بهتر نظافت و مسائل بهداشتی در این اماکن تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا شرایط بهتری برای کمک به بهبود وضعیت این اماکن و نیز ترک اعتیاد افراد مستقر در آن فراهم شود.

گزارش و عکس: سیدمجتبی حسینی

ایدز و ترک اعتیاد

ایدز و ترک اعتیاد

ایدز و ترک اعتیاد

ایدز و ترک اعتیاد

ایدز و ترک اعتیاد