هتل درب گنبد افتتاح می شود/ احداث کارخانه روغن صنعتی در کوهدشت

کشکان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از افتتاح هتل درب گنبد تا پایان فروردین ماه خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در حاشیه سفر به شهرستان کوهدشت و بازدید از هتل امامزاده محمد(ع) اظهار داشت: کلنگ احداث این هتل در فروردین ماه ۹۳ به زمین زده شده است. وی […]

۱۶۰۹۲۱۱

کشکان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از افتتاح هتل درب گنبد تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در حاشیه سفر به شهرستان کوهدشت و بازدید از هتل امامزاده محمد(ع) اظهار داشت: کلنگ احداث این هتل در فروردین ماه ۹۳ به زمین زده شده است.

وی افزود: امیدواریم  آئین افتتاح و بهره برداری این هتل در فروردین ماه سالجاری برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به گزارش پیمانکار پروژه گفت: بیشتر سوئیت های این هتل آماده بهره برداری است و چنانچه بودجه مورد نیاز تامین و پرداخت شود در فرصت باقیمانده اقدامات تکمیلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام خاکباز همچنین در جریان حضور در شورای اداری شهرستان کوهدشت در سخنانی از اجرای ۳ طرح بزرگ سرمایه گذاری در استان توسط بنیاد توسعه عمران موقوفات خبر داد و از حمایت مسئولان و نمایندگان استان در این زمینه تقدیر کرد.

وی به احداث کارخانه روغن صنعتی در کوهدشت اشاره و آمادگی اوقاف برای اجرای این پروژه را اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به استقبال فرماندار و نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از احداث این کارخانه یادآور شد: مقرر شد که طی چند روز آینده جلسات تصمیم گیری و مقدمات احداث کارخانه روغن صنعتی برگزار شود.

حجت الاسلام خاکباز همچنین در جریان بازدید از امام زاده محمد کوهدشت در سخنانی گفت: تا کنون چندین مرتبه به صورت محسوس و نامحسوس از این امامزاده جلیل القدر بازدید و فعالیت ها رصد شده است.

وی افزود: خوشبختانه به برکت وجود امامزاده محمد(ع) و حضور زائران از نقاط مختلف کشور که مشرف به زیارت می شوند فعالیت اقتصادی مردم درب گنبد دستخوش تحول شده و زندگی مردم رونق گرفته است.