۲۶ هزار زائر از امامزاده محمد کوهدشت بازدید کردند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: ۲۶ هزار گردشگر و زائر از امامزاده محمد کوهدشت بازدید کردند. به گزارش کشکان به نقل از مهر، عبدالرضا مهاجری نژاد ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مجموعه زیارتی – سیاحتی امامزاده محمد کوهدشت در سخنانی با اشاره به حضور زائرانی از استانهای مختلف […]

tabalvor...5103

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: ۲۶ هزار گردشگر و زائر از امامزاده محمد کوهدشت بازدید کردند.

به گزارش کشکان به نقل از مهر، عبدالرضا مهاجری نژاد ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مجموعه زیارتی – سیاحتی امامزاده محمد کوهدشت در سخنانی با اشاره به حضور زائرانی از استانهای مختلف در شهر درب گنبد اظهار داشت: تنها طی روز گذشته نزدیک به ۲۶ هزار گردشگر و زائر از این امامزاده بازدید کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات فرهنگی و اقامتی هرچه بهتر به زائران و گردشگران امامزاده محمد کوهدشت یادآور شد: زائران این امامزاده از استانهای همجوار هر ساله برای زیارت به این محل می آیند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان به فعالیت های اداره کل اوقاف استان و شهرداری درب گنبد در این محل اشاره کرد و بیان داشت: کارهای زیرساختی خوبی در محل امامزاده محمد و شهر درب گنبد کوهدشت انجام شده است.

بنابراین گزارش درب گنبد شهری در استان لرستان بوده و این شهر مرکز بخش درب گنبد از توابع شهرستان کوهدشت است. امامزاده محمد(ع) معروف به شاه محمد در این شهر قرار دارد.

به گفته حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان امامزاده محمد کوهدشت در ایام نوروز میزبان زائرانی از استانهای همجوار مانند ایلام، کرمانشاه، خوزستان و همدان بوده که برای زیارت این امامزاده به شهر درب گنبد سفر می کنند.

پیش از این شهردار درب گنبد نیز از توسعه یک کیلومتری این شهر و همچنین احداث دروازه قرآن در ورودی آن خبر داده بود.