دیدار مسئولین محلی شهرستان کوهدشت با خانواده کودکان چهارقلو

به گزارش اختصاصی کشکان، صبح امروز، امام جمعه شهرستان کوهدشت به همراه معاون فرماندار و رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان کوهدشت برای دیدار و سرکشی به صورت نمادین به منزل کودکان چهارقلوی کوهدشتی در منطقه تازه آباد این شهرستان رفتند. فتحی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهدشت، در حاشیه این دیدار به خبرنگار کشکان گفت:‌ در […]

به گزارش اختصاصی کشکان، صبح امروز، امام جمعه شهرستان کوهدشت به همراه معاون فرماندار و رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان کوهدشت برای دیدار و سرکشی به صورت نمادین به منزل کودکان چهارقلوی کوهدشتی در منطقه تازه آباد این شهرستان رفتند.

فتحی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهدشت، در حاشیه این دیدار به خبرنگار کشکان گفت:‌ در شهرستان کوهدشت ۲ خانواده دارای فرزند چهارقلو، ۷ خانواده ۳ قلو و ۳۴ خانواده ۲ قلو وجود دارد که در سال ۹۳ بهزیستی شهرستان کوهدشت ۱۹۵ میلیون ریال کمک هزینه به آن ها پرداخت نموده است.

وی در این دیدار خواستار تأمین مسکن خانواده چهارقلوی آقای مستی شد که با وجود درآمد پائین توان پرداخت اجاره بها و هزینه های سه فرزند دختر  و یک فرزند پسر خود را ندارد.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت داشتن فرزندان چهارقلو را موهبت الهی دانست و ضمن تشکر از بهزیستی شهرستان کوهدشت، خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به این خانواده ها شد.

محمد رضا آزادبخت معاون فرماندار کوهدشت نیز برای خانواده آقای مستی آرزوی سلامتی نمود و ابراز امیدواری کرد در سال ۹۴ خدمات به این عزیزان بیشتر شود.

در پایان این دیدار صمیمی، با اهدای هدایایی از زحمات این خانواده جوان و پرتلاش تقدیر به عمل آمد.

 

IMG_1482

IMG_1481

IMG_1485