۱۸۰۰ کلاس درس در لرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۱۸۰۰ کلاس درس برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان لرستان در نظر گرفته شده است. به گزارش کشکان به نقل از فارس، گودرز کریمی‌فر شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان لرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان لرستان از دی ماه امسال کارهای لازم را […]

sdryh

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۱۸۰۰ کلاس درس برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان لرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش کشکان به نقل از فارس، گودرز کریمی‌فر شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان لرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان لرستان از دی ماه امسال کارهای لازم را برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز شروع کرده است و با تمهیداتی که در نظر گرفته‌ایم، امسال آماده پذیرایی از ۱۲۰ هزار نفر هستیم و این در حالی است که در نوروز امسال ۱۰۷ هزار نفر را اسکان دادیم.
کریمی‌فر گفت: تمام مراکز اسکان در شهرستان‌های استان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند تا اگر مشکلی در کمبود امکانات وجود داشته باشد، بتوانیم تا قبل از نوروز آن را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ نمایشگاه در ۱۰ پایگاه مربوط به آموزش و پرورش برای ایام عید برپا می‌شود، اضافه کرد: ۱۸۰ آموزشگاه در قالب ۱۸۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است که از این تعداد کلاس ۲۰۰ کلاس آن ویژه، ۳۰۰ کلاس درجه یک و ۱۱۰۰ کلاس نیز درجه دوم هستند که در مجموع ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش پذیرای مهمانان نوروزی هستند.
کریمی‌فر افزود: سعی کرده‌ایم در محل اسکان مسافران امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، بخاری و اجاق گاز را فراهم آوریم و با تمام توان آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی باشیم.