مسکن مهر پلدختر باید تا شهریور ماه سال آینده تحویل متقاضیان داده شود

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: مسکن مهر پلدختر باید تا شهریور ماه سال آینده تحویل متقاضیان داده شود. به گزارش کشکان به نقل از فارس، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهرستان پلدختر اظهار داشت: مسکن مهر پلدختر مشکل آسانسور دارد که باید این موضوع رفع شود. وی افزود: همه ما در […]

۱۳۹۳۰۷۱۳۰۰۰۳۶۵_PhotoA

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: مسکن مهر پلدختر باید تا شهریور ماه سال آینده تحویل متقاضیان داده شود.

به گزارش کشکان به نقل از فارس، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهرستان پلدختر اظهار داشت: مسکن مهر پلدختر مشکل آسانسور دارد که باید این موضوع رفع شود.

وی افزود: همه ما در قبال حل مشکلات مسکن مهر مسئول هستیم، لذا در یک بازده زمانی شش ماه باید این مشکلات حل و مسکن مهر تحویل متقاضیان شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان عدم تعبیه آسانسور و پارکینگ در مسکن مهر پلدختر را یک اشتباه رخ داده از سوی مسئولان وقت دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: حل مشکل آسانسور مسکن مهر پلدختر نیازمند تعامل تعاونی‌های مسکن، اداره‌کل راه و شهرسازی و همچنین اعضای این تعاونی‌هاست.

وی گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی باید به تعهدات سه جانبه قبل مبنی بر اختصاص اعتبار برای تعبیه آسانسور متعهد باشد.

اصلانی تصریح کرد: اعضای تعاونی‌ها نیز باید در این زمینه با آورده خود تعاونی‌ها را یاری دهند.

معاون عمرانی استاندار لرستان عدم پرداخت وجه توسط اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در موعد مقرر را یکی از دلایل عدم تحقق تعهدات تعاونی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: مشکل آسانسور جدی است، اگر این مشکل مرتفع نشود، آیندگان ما را نخواهند بخشید و همواره از ما به بدی یاد می‌کنند.

اصلانی گفت: حذف آسانسور تصمیم اشتباهی بوده که برای حل آن مسئولان فعلی را نیز با مشکل مواجه کرده و به راحتی قابل حل نیست.

وی افزود: باید هرچه سریع‌تر مشکلات مسکن مهر در یک پروسه شش ماه حل شود، اما با روند موجود بعید می‌دانیم، این موانع حل و در شهریور ماه شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

اصلانی از اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار به بازسازی دیواره‌های ساحلی پلدختر خبر داد و گفت: این اعتبار اختصاص یافته و عملیات اجرایی بازسازی دیواره‌های ساحلی پلدختر در فاز نخست در حال انجام است.

وی افزود: این کار نیازمند فرآیندی تدریجی است و ما با عنایت به اینکه بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی کامل آن نیاز است، پیگیری اختصاص اعتبار بیشتر هستیم.