غرس اصله نهال در دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت از غرس اصله نهال در دانشگاه پیام نور شهرستان خبر داد. به گزارش کشکان؛ جواد آزادبخت اظهار داشت: با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری ، رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور با نام شهدای دانشجو غرس نهال در محوطه دانشگاه پیام نور در داوود رشید انجام شد. وی […]

DSC08869

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت از غرس اصله نهال در دانشگاه پیام نور شهرستان خبر داد.

به گزارش کشکان؛ جواد آزادبخت اظهار داشت: با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری ، رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور با نام شهدای دانشجو غرس نهال در محوطه دانشگاه پیام نور در داوود رشید انجام شد.

وی با بیان اینکه این کار در راستای توسعه فضای سبز انجام گرفته  عنوان کرد: کاشت  نهال با نام شهدا به منظور گرامی داشت و پاسداشت نام و یاد شهداء انجام گردید و در طول هفته منابع طبیعی نیز انجام می گیرد.

آزادبخت با اشاره به شعار امسال در هفته منابع طبیعی (منابع طبیعی با مردم و برای مردم) عنوان کرد: در این راستا یکی از برنامه در این هفته درختکاری بوده که این اقدام در طی هفته  منابع طبیعی  در سطح شهرستان با حضور مسئولین عملیاتی خواهد شد. ایشان در ادامه خواستار مشارکت مردم در حفظ منابع طبیعی بعنوان صاحبان اصلی منابع طبیعی که ودیعه الهی، میراث گذشتگان و امانت آیندگان است،شدند.