نشست صمیمی نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با نمایندگان مطبوعات شهرستان کوهدشت

به گزارش خبرنگار کشکان، صبح امروز ۱۲ اسفندماه ۹۳، تیمور احمدوند نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در میان نمایندگان مطبوعات شهرستان کوهدشت حاضر شد و پای دغدغه های آنان در حوزه ی مسائل مختلف کاری شان نشست. در این نشست صمیمی جعفری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و آقایان آزادبخت، […]

image-317b69b4787de6f03059f5da0308df49cd75a46e7d7f62c4b1cf01ae3cb3563d-V

به گزارش خبرنگار کشکان، صبح امروز ۱۲ اسفندماه ۹۳، تیمور احمدوند نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در میان نمایندگان مطبوعات شهرستان کوهدشت حاضر شد و پای دغدغه های آنان در حوزه ی مسائل مختلف کاری شان نشست.

در این نشست صمیمی جعفری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و آقایان آزادبخت، بساطی، قاسمی، مینایی، طهماسبی، کریمی و دوست محمدی نمایندگان مطبوعات محلی و سراسری در شهرستان کوهدشت حضور داشتند.

عمده مباحث این نشست در خصوص شیوه توزیع آگهی مطبوعات و مشکلات آن بود و نمایندگان مطبوعات خواستار رعایت عدالت بیشتر در توزیع آگهی ها به خصوص در مرکز استان شدند.

احمدوند نیز ضمن درخواست مکتوب نمودن موارد مطروحه و ارائه گزارش به حوزه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در خصوص موارد عنوان شده قول رسیدگی داد.