مطالبات ۳۱ میلیاردی پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت

کشکان: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: حجم مطالبات پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت ۳۱ میلیارد تومان است. شهرام ملکی در گفتگو با مهر با تشریح روند احداث پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت اظهار داشت: عملیات اجرایی ۸.۵ کیلومتر ابتدایی پروژه به دلیل مشکلاتی که در بحث تملک داریم به […]

نشست شورای شهر با شهرام ملکی مدیر کل راه و شهر سازی لرستان ۱۳ دی ۹۳ (۸) [۸۰۰x600]

کشکان: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: حجم مطالبات پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت ۳۱ میلیارد تومان است.

شهرام ملکی در گفتگو با مهر با تشریح روند احداث پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت اظهار داشت: عملیات اجرایی ۸.۵ کیلومتر ابتدایی پروژه به دلیل مشکلاتی که در بحث تملک داریم به طور کامل باقی مانده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه از محل میدان خروجی خرم آباد تا ورودی شهر کوهدشت افزود: در مجموع طول کل پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت ۸۴ کیلومتر است.

ملکی با اشاره به تعریض یک قطعه از پروژه به طول هفت کیلومتر یادآور شد: نزدیک به ۷۰ کیلومتر باقی مانده از این محور طی سالهای ۹۱، ۹۲ و ۹۳ به پیمان رفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به تقسیم این میزان از پروژه به قطعات مختلف یادآور شد: قطعات مختلف پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت برای تسریع در اجرای کار به پیمانکاران مختلف واگذار شده است.

ملکی با اشاره به اجرای قطعه اول پروژه به طول ۸.۵ کیلومتر تا روستای ناوه کش افزود: این بخش از پروژه در قالب سه قرارداد ۲.۵، ۲.۳ و ۵.۳ میلیارد تومانی به طور ۱۰۰ درصد اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای قطعه دوم پروژه به طول ۲۴ کیلومتر از روستای ناوه کش تا پل کشکان بیان داشت: ۱۰.۵ کیلومتر از این قطعه نیز تمام شده و کل قرارداد این بخش نیز ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به اجرای قطعه سوم پروژه به طول ۱۷ کیلومتر اشاره کرد و بیان داشت: از این قطعه نیز هشت کیلومتر آسفالت شده و زیربار ترافیک رفته است.

ملکی با اشاره به اجرای یک دستگاه پل بزرگ در قطعه سوم چهارخطه خرم آباد – کوهدشت افزود: از ۹ کیلومتر باقی مانده نیز بخش هایی آماده آسفالت است که امیدواریم این قطعه تا نیمه اول سال آینده تمام شود.

وی با اشاره به اجرای قطعه چهارم پروژه به طول هفت کیلومتر با قرارداد هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی افزود: قطعه بعدی به طول هشت کیلومتر و با قرارداد پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه شش کیلومتر پایانی چهارخطه خرم آباد – کوهدشت نیز تمام شده و زیربار ترافیک رفته است افزود: تاکنون ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در این پروژه چهارخطه کار صورت گرفته است.

ملکی با اشاره به در دست بررسی بودن صورت وضعیت هشت میلیارد تومانی پیمانکاران پروژه یادآور شد: تاکنون ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه تزریق شده است.

وی یادآور شد: حجم مطالبات پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت از این اداره کل ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه تلاش می کنیم برای شش ماه نخست سال ۹۴ نزدیک به ۵۵ کیلومتر پروژه را به بهره برداری برسانیم یادآور شد: برای تکمیل این میزان از پروژه نیاز به ۸۲ میلیارد تومان اعتبار است.