گزارش تصویری/ جشن هنرمندان کوهدشت به مناسبت دهه ی فجر

به گزارش خبرنگار کشکان، مراسم جشن هنرمندان موسیقی و شعر شهرستان کوهدشت به همت انجمن های موسیقی و ادبی شهرستان کوهدشت و با حضور پرشور علاقه مندان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام دکتر حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ملکشاهی نماینده ی مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، محمدی […]

به گزارش خبرنگار کشکان، مراسم جشن هنرمندان موسیقی و شعر شهرستان کوهدشت به همت انجمن های موسیقی و ادبی شهرستان کوهدشت و با حضور پرشور علاقه مندان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ملکشاهی نماینده ی مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، محمدی فرماندار کوهدشت، محمدی نژاد فرماندار رومشگان و تنی چند از مدیران ادارات کوهدشت حضور داشتند.

پس از خیر مقدم عزت جعفری مدیر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، حجت الاسلام حنان پشت تریبون رفت و در خصوص لزوم توجه به شادی و جایگاه آن نزد امام راحل سخنرانی کرد. ملکشاهی نیز در قسمتی از مراسم در سخنانی به ضرورت توجه به اعتدال و نقش آن در پیشرفت جوامع پرداخت.

در این مراسم علاوه بر اجرای موسیقی محلی توسط گروه های مختلف شهرستان کوهدشت سه تن از شاعران شهرستان نیز به شعرخوانی پرداختند.

 

عکاس: بیات آزادبخت

 

bayat azadbakht (13)

bayat azadbakht (12)

bayat azadbakht (14)

bayat azadbakht (25)

bayat azadbakht (26)

bayat azadbakht (27)

bayat azadbakht (28)

bayat azadbakht (15)

bayat azadbakht (20)

bayat azadbakht (18)

bayat azadbakht (19)

bayat azadbakht (24)

bayat azadbakht (23)

bayat azadbakht (22)

bayat azadbakht (21)

bayat azadbakht (17)

bayat azadbakht (3)

bayat azadbakht (2)

bayat azadbakht (4)

bayat azadbakht (6)

bayat azadbakht (1)

bayat azadbakht (5)

bayat azadbakht (7)

bayat azadbakht (9)

bayat azadbakht (8)

bayat azadbakht (10)

bayat azadbakht (11)

bayat azadbakht (16)