تصرف خیابان زینب (س) کوهدشت توسط مغازه داران

کشکان: معضل سد معبر در شهرستان کوهدشت به عوامل متعددی برمی گردد. در کنار ساختار عمرانی غیراستاندارد شهر، مشکلات فرهنگی نیز مزید برعلت شده و موجب بروز سختی فراوان برای مردم و کاهش رفاه آن ها از این نظر شده است. البته تلاش های شهرداری کوهدشت به خصوص در قسمت مرکزی شهر تا حدودی در این زمینه […]

پیگیری مشکل-۱

کشکان: معضل سد معبر در شهرستان کوهدشت به عوامل متعددی برمی گردد. در کنار ساختار عمرانی غیراستاندارد شهر، مشکلات فرهنگی نیز مزید برعلت شده و موجب بروز سختی فراوان برای مردم و کاهش رفاه آن ها از این نظر شده است. البته تلاش های شهرداری کوهدشت به خصوص در قسمت مرکزی شهر تا حدودی در این زمینه مفید بوده اما کافی نیست.

در پی تماس یکی از شهروندان با پایگاه خبری کشکان و طرح این موضوع که مغازه داران خیابان زینب (س) شهرستان کوهدشت این خیابان را متعلق به خود دانسته و عملا با گذاشتن مانع یا شفاهاً مانع از پارک وسایل نقلیه مردم جلوی مغازه ی خود می شوند، خبرنگار ما در محل حاضر شد و به گفتگو با چند نفر از مغازه داران پرداخت. در این گفتگو آن ها عنوان کردند که اجازه نمی دهیم کسی خودرویش را جلوی مغازه ی ما پارک کرده و مانع کسب و کار ما شود. این ادعا در حالی مطرح می شود که این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است و مطابق قانون مغازه داران حتی اجازه ی استفاده ی اختصاصی از پیاده رو را ندارند.

به نظر می رسد شهرداری کوهدشت هرچه زودتر باید تکلیف این موضوع را روشن کرده و موجبات رضایت و رفاه شهروندان را فراهم آورد.