برگزاری جشنواره سراسری دوسالانه تجسمی بسیج در لرستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی کشوری به میزبانی سپاه استان در روزهای ۶ تا ۸ بهمن‌ماه امسال و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج کشور سرهنگ “علی‌حسین پازدار” معاون هماهنگ‌کننده سپاه […]

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی کشوری به میزبانی سپاه استان در روزهای ۶ تا ۸ بهمن‌ماه امسال و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش کشکان به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج کشور سرهنگ “علی‌حسین پازدار” معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سالی که به نام فرهنگ و هنر توسط مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای نامگذاری شد علاوه بر مسئولیت اجتماعی، جنبه شرعی و تکلیفی پیدا می‌کند.

وی افزود: پر واضح است که رخداد فرهنگی در سطح ملی کاری است که تابع برنامه‌ریزی و وجود توانمندی و بالقوه گی‌های خاص است که مجموعه این توانائی‌ها در اقشار مختلف بسیج الی‌الخصوص بسیج هنرمندان موجود می‌باشد.

پازدار بیان کرد: یقیناٌ میزبانی جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی خواهد توانست فرهنگ اسلامی و هنر انقلابی استان را که زائیده شور و شعور دینی است و همچنین شهدای والامقام هنرمند استان را به جامعه هنری کشور به نحو شایسته معرفی کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: لرستان دارای پیشینه تاریخی مهمی است که اغلب مورخان صفحاتی از تالیف خود را به آثار کهن این دیار مختص کرده‌اند به‌طوری که گذر از آن به‌سهولت امکان‌پذیر نیست.

وی به نقش سپاه و بسیج در فعالیت‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: نقش سپاه و بسیج به‌طور کلی در تمامی عرصه‌ها از جمله فرهنگی، نقش بسیج بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

پازدار در پایان گفت: امروز جوانان متعهد استان با خلق آثار هنری ارزشمند، این مهم را به استکبار جهانی گوشزد می‌کند که اگر روزی چندین هزار شهید والامقام از این دیار جان خود را برای میهن اسلامی به هم‌نوعان خود هدیه کردند، امروز نیز در عرصه جنگ نرم هستند کسانی‌که نفس دشمن را قطع و عرصه را بر آنها تنگ کنند.