افتتاح موسسه خیریه محبین کوهدشت

به گزارش کشکان، درسالگرد عملیات کربلای ۴ و به یاد شهیدان والامقام  گردان محبین ، موسسه خیریه محبین کوهدشت با حضور امام جمعه شهرستان حجه الاسلام طهماسبی ، محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت، اعضا هیئت مؤسس و جمعی از مردم شهرستان کوهدشت افتتاح شد. برخی از اعضای هیئت موسس این موسسه عبارتند از: حجت الاسلام هادی قبادی،حاج […]

به گزارش کشکان، درسالگرد عملیات کربلای ۴ و به یاد شهیدان والامقام  گردان محبین ، موسسه خیریه محبین کوهدشت با حضور امام جمعه شهرستان حجه الاسلام طهماسبی ، محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت، اعضا هیئت مؤسس و جمعی از مردم شهرستان کوهدشت افتتاح شد. برخی از اعضای هیئت موسس این موسسه عبارتند از: حجت الاسلام هادی قبادی،حاج حکمت امانی،دکتر کوروش محمدی،فاضل سوری،صید جعفر جمشیدی،محمد باقر شیخ موسی، جواد حسین زاده،موسی رضایی،سعید بالنگ و …

حجت الاسلام هادی قبادی مدیر کل مراکز و اماکن منتسب به امام خمینی (ره)در حاشیه همایش افتتاحیه موسسه خیریه محبین کوهدشت با واکنش به سیاست زدگی شهرستان کوهدشت گفت:اساس  کار این موسسه به طوری تنظیم شده که هیچ وجه به یحث های سیاسی در کوهدشت ورود  نکند. وی در ادامه گفت: ما نمی گوئیم سیاسی نیستیم هرکسی بالاخره یک نظر دارد، همه بنده را می شناسند،به هر حال ایده های خاص خودم دارم ،مشخص و کاملا معلوم است که منتسب به چه گروهی هستم و چه تفکری دارا می باشم.

هادی قبادی در ادامه اظهار داشت:ما با دوستان اعضا موسسه عهد بسته ایم در صورت ورود به بحث های سیاسی،موسسه محبین را تعطیل می کنیم وی ادامه داد : این دو سالی که بنده برخی از فعالیت ها را با همکاری و بزرگواران شروع کرده ایم ، مسائلی را  در این باب بیان کرده اند که جدیدا و اخیرا گفته اند فلانی هدفش چیست؟ آیا می خواهد کاندیدا شود؟ آیا به دنبال بحث سیاسی است؟

حجت الاسلام هادی قبادی در پاسخ  مسائل مطرح شده بیان داشت: صریحا عرض می کنم که ما نمی خواهیم در کوهدشت به میدان بیائیم  و بنا نداریم در هیچ موضوع سیاسی محلی این شهر دخالتی داشته باشیم.

وی در ادامه اهداف موسسه محبین را اعلام کرد:

۱) ایجاد درمانگاه خیریه

۲) تاسیس دارالایتام

۳) یاری رسانی به دانش آموز و دانشجویان ومردم بی بضاعت

 

عکس از: ارجانیوز