موافقت وزیر راه با احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام

نماینده مردم کوهدشت در مجلس از موافقت وزیر راه با احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام خبر داد. الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با ایسنا، افزود: با پیگیری‎های صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام مورد موافقت وزیر قرار گرفت. وی بیان کرد: در حال حاضر نیز […]

نماینده مردم کوهدشت در مجلس از موافقت وزیر راه با احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام خبر داد.

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با ایسنا، افزود: با پیگیری‎های صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز درخواست صدور ماده ۲۱۵ این طرح توسط وزیر راه به معاونت برنامه‎ریزی رئیس‌جمهور ارائه شده است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: این پروژه خدمتی بزرگ به مردم استان و شهرستان کوهدشت بوده که مقدمات کار فراهم شده است.

ملکشاهی با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر توسعه شبکه راه‎آهن کشور، اظهارکرد: بررسی طرح راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام در سال ۸۰ در جریان مطالعاتی که در کل کشور انجام شده، صورت گرفته است.

وی تصریح‌کرد: امضای نمایندگان استان‎های لرستان، کرمانشاه و ایلام درباره ضرورت احداث راه‎آهن خرم‎آباد – کوهدشت – ایلام اخذ شده است.