فرمانده انتظامی کوهدشت خبر داد؛ دستگیری ۵۶ سارق و معتاد در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از توقیف ۴۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت هنجار شکن و دستگیری ۵۶ نفر سارق، معتاد و افراد تحت تعقیب مقام قضایی و کشف دو کیلو مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.  به گزارش کشکان به نقل از فارس، محمدصادق رستمی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها در کوهدشت […]

فرمانده انتظامی کوهدشت از توقیف ۴۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت هنجار شکن و دستگیری ۵۶ نفر سارق، معتاد و افراد تحت تعقیب مقام قضایی و کشف دو کیلو مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش کشکان به نقل از فارس، محمدصادق رستمی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها در کوهدشت گفت: ماموران انتظامی کوهدشت طی سه مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح معابر، حوالی مدارس، پارک‌ها و… تعداد ۴۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت هنجار شکن و متخلف که به نحوی موجبات سلب آسایش عموم، حرکات نمایشی، فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش بوده‌اند، توقیف کردند.

رستمی عنوان کرد: در این مدت تعداد ۵۶ نفر سارق، معتاد تابلو و افراد تحت تعقیب دستگیر و از متهمان دو کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش ضریب امنیتی در سطح منطقه و ناامن کردن محیط برای افراد هنجار شکن و قانون شکن عنوان و تاکید کرد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی عزم جدی دارد و شهروندان می‌توانند ضمن همکاری با پلیس، خادمان خود را در ارتقاء امنیت اجتماعی یاری کنند.