سرپرستی 143 یتیم در کوهدشت توسط یک حامی

  رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: یک حامی غیر بومی سرپرستی 143 یتیم خردسال در شهرستان کوهدشت را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده دارد و مدت یک سال است که با این نهاد همکاری می‌کند. به گزارش کشکان به نقل از فارس، مردان امرایی در جمع خبرنگاران در کوهدشت گفت: خیرین این […]

52985

 

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: یک حامی غیر بومی سرپرستی 143 یتیم خردسال در شهرستان کوهدشت را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده دارد و مدت یک سال است که با این نهاد همکاری می‌کند.

به گزارش کشکان به نقل از فارس، مردان امرایی در جمع خبرنگاران در کوهدشت گفت: خیرین این شهرستان در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 663 میلیون ریال به ایتام شهرستان کوهدشت کمک کرده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: این حامیان مبالغ و کمک‌ها خود را در قالب طرح اکرام ایتام از طریق نقدی و غیرنقدی به صورت ماهانه به افراد تحت حمایت خود اهدا می‌کنند.

مدیر کمیته امداد کوهدشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار651 حامی بومی و غیربومی با کمیته امداد کوهدشت در قالب طرح اکرام ایتام همکاری بسیار خوبی دارند.

این مسئول یادآور شد: این افراد علاوه بر کمک‌هایی که به صورت نقدی و غیر نقدی به یتیمان می‌کنند، موارد دیگری نیز از قبیل پوشاک، سبد غذای، لوازم منزل، کمک هزینه تامین جهیزیه و … را نیز خریداری کرده و در اختیار آنها قرار می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: یک حامی غیر بومی سرپرستی 143 یتیم خردسال این شهرستان را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده دارد و مدت یک سال است که با این نهاد همکاری می‌کند.

امرایی ادامه داد: کمک افراد تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت در ماه به صورت میانگین 350 هزار ریال است.

امرایی ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه حامیان و خیرین همکار با این نهاد اظهار داشت: در مهرماه امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حامیان نیکوکار بیش از 925 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این ایتام اهدا کرده‌اند.