معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان: پروژه ی “معشوره” باید ادامه بیابد

  کشکان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم اجرای طرح مجریان ذیصلاح در این استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند. محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر نیمه کاره ماندن طرح های ورزشی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات را یکی از معضلات استان دانست […]

700795

 

کشکان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم اجرای طرح مجریان ذیصلاح در این استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر نیمه کاره ماندن طرح های ورزشی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات را یکی از معضلات استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه کل اعتبار ورزش و جوانان کشور محدود بوده که این امر باعث نیمه کاره ماندن بسیاری از پروژه های ورزشی در سراسر کشور شده است.

وی افزود: در دیداری که هفته پیش با معاونت ورزش و جوانان کشور داشتم به نتایجی برای رفع مشکلات حوزه ورزش لرستان رسیدیم و اگر وزیر به راهکارهای مطرح شده لرستان در این زمینه مجوز بدهد پروژه های نیمه تمام ورزشی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

اصلانی از پیگیری مجمع نمایندگان لرستان و مسئولین استانی برای عملیاتی شدن سد معشوره کوهدشت خبر داد و گفت: پروژه شروع شده است و بایستی ادامه پیدا کند و استانداری لرستان به همراه مجمع نمایندگان استان بدنبال اجرای این پروژه بوده و بر راه اندازی آن تاکید دارند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان بر اجرای طرح قانونی مجریان ذی صلاح در استان تاکید کرد و بیان داشت: این موضوع یک بحث قانونی است که در بسیاری از استان های دیگری اجرا شده ولی متاسفانه در لرستان هنوز آغاز نشده است.

اصلانی افزود: معاونت عمرانی استانداری لرستان بر اجرای طرح مجریان ذی صلاح اصرار دارد و بایستی این طرح اجرا شود ولی تا کنون کمیته چهار نفره برای اجرای آن به توافق نرسیده اند.

وی از عدم رعایت شاخص های طرح جامع و تفصیلی شهر توسط شهرداران و مجموعه مدیریت شهری گلایه کرد و اظهار داشت: ضعفی که شهرداران و مجموعه مدیریت شهری آن ها دارند این است که خودشان به شاخص های طرح های جامع عمل نمی کنند و به همین دلیل ما از متخلفان در این زمینه به هئیت تخلفات اداری شکایت کرده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در اینباره افزود: یکی از این تخلفات عدم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است لذا رسانه های استان بایستی با پیگیری های خود مدیران خاطی را زیر سوال برده تا جلوی تخلفات در این زمینه گرفته شود.

اصلانی ادامه داد: معاونت عمرانی استانداری لرستان به شدت مخالف ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و با متخلفان بسیار سختگیرانه برخورد خواهد کرد بطوریکه در شهرداری های استان دو بخش نامه مبنی بر قلع و قمع بناهای غیرمجاز و پرداخت جریمه توسط متخلفان تنظیم شده است.