توسعه و تجهيز اردوگاه دانش آموزی آيت الله كمالوند از نیازهای خرم آباد است

    معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان باتاکید بر توسعه و تجهیز اردوگاه آيت اله كمالوند گفت: اردوگاههاي دانش آموزي بستري مناسب براي اجتماعي شدن دانش آموزان است. به گزارش لکنا به نقل از مهر، سید سعید شاهرخي در بازديد از اردوگاه دانش آموزي آيت الله كمالوند شهر خرم آباد گفت: اردوگاههاي دانش آموزي […]

 

700814

 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان باتاکید بر توسعه و تجهیز اردوگاه آيت اله كمالوند گفت: اردوگاههاي دانش آموزي بستري مناسب براي اجتماعي شدن دانش آموزان است.

به گزارش لکنا به نقل از مهر، سید سعید شاهرخي در بازديد از اردوگاه دانش آموزي آيت الله كمالوند شهر خرم آباد گفت: اردوگاههاي دانش آموزي و اماكن فرهنگي عمومي بستري مناسب براي اجتماعي شدن دانش آموزان است.

وی به تبيين نقش اردوگاههاي دانش آموزي در تربيت دانش آموزان و شكوفاسازي و رشد استعداد آنها پرداخت و اظهار داشت: در اردوهاي دانش آموزي باید به محتواي برنامه هاي اجرا شده بسيار توجه شود و برنامه هايي ارائه شود كه مبتني بر نياز و روحيات دانش آموزان در راستاي شكوفايي استعدادها و توانمنديهاي فرهنگي اجتماعي آنها باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان توجه به حوزه تعليم و تربيت را امري اساسي و پراهميت دانست و بیان داشت: اهميت تعليم و تربيت براي همگان و به وي‍ژه دانش آموزان بر كسي پوشيده نیست و در همين راستا باید غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نيز مورد توجه قرار گيرد.

وي بر لزوم غنی سازی و مديريت صحیح اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: توجه به برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و ارائه برنامه هاي فرهنگي به دانش آموزان مكمل برنامه هاي آموزشی خواهد بود.

شاهرخی در بخش ديگری از سخنان خود احداث و توسعه اردوگاهها و اماكن فرهنگي دانش آموزی را نياز مبرم نسل جوان و نوجوان استان برشمرد و گفت: اين اماكن و برنامه های در نظر گرفته در این زمینه نقش بسيار ارزنده اي در راستاي ارتقای مشارکت اجتماعی دانش آموزان ايفا مي کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان در ادامه سخنان خود توسعه و تجهيز اماكن اردوگاهي به ويژه اردوگاه آيت الله كمالوند را از جمله برنامه هاي مورد نياز استان برشمرد و یادآور شد: صرف هزينه در اين زمینه خود یک نوع سرمايه گذاري است كه در بلند مدت شاهد اثرات مفيد آن خواهيم بود.

بنابر این گزارش در جریان اين بازديد مدير کل آموزش و پرورش استان لرستان، مدير كل امور اجتماعي استانداري لرستان، مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان و برخی مسئولان مرتبط حضور داشتند.