نماینده خرم آباد: کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری در لرستان/ نظر شما چیست؟

  نماینده‌ی مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس از کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری در استان خبر داد. به گزارش لکنا به نقل از باشگاه خبرنگاران،«ایرج عبدی»، افزود: نرخ بیکاری لرستان آمار زیادی دارد به گونه‎ای که در برخی شهرها بین 27 تا 30 درصد گزارش شده است. وی با بیان اینکه در مجموع از […]

IMG12511940

 

نماینده‌ی مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس از کاهش 7 درصدی نرخ بیکاری در استان خبر داد.

به گزارش لکنا به نقل از باشگاه خبرنگاران،«ایرج عبدی»، افزود: نرخ بیکاری لرستان آمار زیادی دارد به گونه‎ای که در برخی شهرها بین 27 تا 30 درصد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای سال تاکنون با کاهش 7 درصدی بیکاری در استان مواجه بوده‎ایم، اظهار کرد: رتبه‌ی لرستان در بخش بیکاری تا حدودی بهتر شده است.

دکتر عبدی ادامه داد: با نگاهی به ماحصل بیکاری در می‎یابیم که این معضل در لرستان 7 درصد کاهش یافته و در این‌باره اعتبارات زیادی هزینه شده است.

نماینده‌ی مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: پروژه‎هایی چون راه‎آهن، آزادراه، گازکشی به 200 روستا، کشت و صنعت، سیمان، پارسیلون و گلخانه در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 70 نفر در کشت و صنعت مشغول به فعالیت هستند و به 1000 نفر می‌رسند و این مسأله نشان از تلاش دولت برای برطرف بیکاری استان دارد.

عبدی درباره فعالیت‎های واحدهای کشاورزی و دامی در استان، خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی و دامداری کارهای خوبی انجام شده است به گونه‎ای که 7 میلیون قطعه مرغ در مرغداری‎ها داریم که در حال بهره‎برداری هستند و به نظر می‎رسد با اجرای عملیات اجرایی آنها بخشی از مشکلات حوزه بیکاری برطرف شود.