دستگاههای کوهدشت برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محرم برنامه ریزی کنند

  سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: دستگاههای کوهدشت برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محرم برنامه ریزی کنند. به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی صبح یکشنبه درجلسه برنامه ریزی عزاداری ایام عاشورا با حضور مدیران اداری کوهدشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با برنامه ریزی جدی و اصولی برای مراسم های این ایام همه باید […]

IMG_0860

 

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: دستگاههای کوهدشت برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محرم برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی صبح یکشنبه درجلسه برنامه ریزی عزاداری ایام عاشورا با حضور مدیران اداری کوهدشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با برنامه ریزی جدی و اصولی برای مراسم های این ایام همه باید ثابت کنیم شیعه واقعی هستیم و هرچه داریم متعلق به اهل بیت است.

وی گفت: وظیفه همه است زمینه را برای یک حضور پررنگ همراه با امنیت و سربلندی در کوهدشت آماده کنیم تا امسال از ایام محرم به خوبی استفاده شود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کوهدشت تعدادی مبلغ دینی به روستاها اعزام کرده که باید سعی شود این عزیزان به موقع به روستاهای کوهدشت وارد شوند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستآوردهای انقلاب اسلامی توجه به کرامت انسانها ست، گفت: درقرآن کریم نسبت به تکریم حقوق شهروندی، به صراحت مسائلی مطرح شده است و در جامعه اسلامی همه انسان ها دارای حقوقی هستند که باید محترم شمرده شود.

وی اظهار داشت: در همین رابطه ستادی در همه فرمانداری های کشور به نام “ستاد صیانت از حقوق شهروندی” تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری کوهدشت یادآور شد: شهروندان و مدیران حق و حقوقی برگردن هم دارند و مدیران باید پاسدار این حقوق باشند.

محمدی بیان داشت: به فرموده حضرت علی(ع) کسی که حقوق بندگان خدا را رعایت کند حقوق خداوند را رعایت کرده است.

وی با بیان اینکه درقانون اساسی ما هم اصولی به این موضوع اختصاص داده شده است یادآور شد: در فرمان هشت ماده ای حضرت امام همه دستگاه ها به رعایت حقوق شهروندی موظف شده اند و این امربه عنوان سرلوحه جامعه اسلامی در رسیدن به سوی کمال مطرح شده است.

سرپرست فرمانداری کوهدشت در پایان سخنان خود از ادارات این شهرستان خواست دست به دست هم بدهند تا محرمی باشکوه تر از گذشته را شاهد باشیم.