معاون استاندار لرستان: مدیران در انتصابات براساس روابط سیاسی عمل نکنند

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مدیران در انتصابات بر اساس روابط سیاسی عمل نکنند.

aslani937 copy

 

به گزارش لکنا به نقل از فارس، محمد اصلانی عصر دیروز در جمع مدیران استانی لرستان در خرم‏‎آباد، اظهار داشت: از این پس پیمانکاران باید در آغاز هر پروژه اظهارنامه و ضمانت‎نامه کاری خود را به نهادهای مربوط تحویل دهند تا در پایان عملیات با بررسی کار آنها توسط مهندسان و کارشناس‏‎ها میزان پایبندی به قرارداد، سطح کمی و کیفی هر پیمانکار مشخص شود.

وی ادامه داد: بحث آموزش و تربیت نیروهای فنی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، بنابراین سازمان فنی و حرفه‏‎ای به عنوان نهاد مسئول باید با بالا بردن سطح علمی نیروها، سطح کیفی و فنی آنها را نیز بالا ببرد.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هیچ مدیری نباید به صرف عقاید سیاسی مخالف افراد توانمند و فنی را در کار کنار بگذارد، بنابراین انتخاب‏‎ها و انتصاب‏‎ها باید براساس عدالت و توانمندی‏‎ها انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: همه دستگاه‏‎ها موظف‏ هستند که در انجام عملیات‏‎های عمرانی، مصالح مورد نیاز خود را از منابع موجود تأمین کنند تا به رونق صنعت استان لرستان کمک کنند.

اصلانی عنوان کرد: تمامی دستور کارهایی که به پیمانکاران داده می‏‎شود، باید به صورت مکتوب باشد تا در صورت بروز مشکل بتوان از پیمانکار خواسته‎های برآورده نشده را مطالبه کرد، از این رو هیچ دستور کاری به صورت شفاهی قابل قبول نیست.

وی در پایان یادآور شد: واحدهایی که دارای نشان استاندارد هستند، باید مشخص و معرفی شوند تا دیگر واحدها نیز به استاندارد روی آورند و با ایجاد رقابت در این زمینه موجب بالا بردن سطح کیفی واحدها شوند.