کوهدشت امن‎ترین شهر لرستان

  معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: کوهدشت امن‎ترین شهر لرستان است. به گزارش لکنا به نقل از فارس، سید سعید شاهرخی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی این شهر گفت: شایسته نیست، مردمی با این عظمت، نجابت و داشتن بزرگانی چون آیت‎الله آدینه‎وند و مروجی در رتبه آخر بیکاری کشور قرار بگیرند. این مسئول در خصوص […]

IMG_0515

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: کوهدشت امن‎ترین شهر لرستان است.

به گزارش لکنا به نقل از فارس، سید سعید شاهرخی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی این شهر گفت: شایسته نیست، مردمی با این عظمت، نجابت و داشتن بزرگانی چون آیت‎الله آدینه‎وند و مروجی در رتبه آخر بیکاری کشور قرار بگیرند.

این مسئول در خصوص چگونگی پای کار آوردن سرمایه‎گذاران گفت: کوهدشت جایگاه خوب و عالی از لحاظ امنیتی برخلاف جایگاه بیکاری خود در استان و کشور دارد، از این رو سرمایه‎گذاران باید به این چنین شهرهای اعتماد کنند و سرمایه خود را در این شهرها به کار بگیرند، تا مشکل اشتغال جوانان به حداقل برسد.

شاهرخی ادامه داد: از لحاظ امنیت استان لرستان رشد خوبی داشته است، این در حالی است که از 14 آیتم شاخص برای امنیت 11آیتم ارتقا پیدا کرده‎ایم و در مجموع استانی رتبه 24 را در بین سایر استان‎ها دارا هستیم و این رتبه برعکس بیکاری هرچه بالا باشد، بهتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در جرائم خشنی مانند چاقوکشی، قتل و… نیز استان لرستان امن‎ترین استان کشور است و شهرستان کوهدشت نیز جز امن‎ترین شهر لرستان است.

شاهرخی همچنین از مردم خواست درباره مسائل امنیتی به خوبی عمل کنند و خطاب به مسئولان استانی گفت: اجازه نمی‎دهیم، حتی یک منطقه ناامن در لرستان داشته باشیم و در این راستا به صورت جدی پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: اینکه لرستان یک استان امن است، حرف من نیست، بلکه بر اساس آمار و ارقام واقعی اعلام می‏شود.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان کوهدشت برعکس سایر شهرهای استان یک نقطه ضعیف از نظر امنیت به وفور دیده می‎شود، اما سایر شهرهای کشور که جرائم بالای در آنها رخ می‏دهد و از نظر آمار رتبه خوبی ندارند، به خوبی استان و شهر خود را امن جلوه می‏دهند که بر همین اساس است، سرمایه‎دارن آن منطقه امن می‎دانند و با پول خود در آنجا اشتغال ایجاد می‎کنند.

وی به مردم کوهدشت برای رفع مشکلات آنها قول مساعد داد و گفت: انتظار ما از فرماندار جدید این است که تمام تلاش خود را برای پاک کردن چهره محرومیت از صورت این شهر به کار گیرد.