برگزاری همایش شعر و خاطره دفاع مقدس در کوهدشت

  لکنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، از برگزاری همایش شعر و خاطره  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد. عزت جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، صبح پنجشنبه (27 شهریور) به خبرنگار شبستان در خرم آباد،  گفت: این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در […]

IMG13532071

 

لکنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، از برگزاری همایش شعر و خاطره  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.

عزت جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، صبح پنجشنبه (27 شهریور) به خبرنگار شبستان در خرم آباد،  گفت: این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

 وی، افزود: در این همایش تلاش می شود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، فرهنگ والای ایثار به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال یابد.

 جعفری، دوران دفاع مقدس را دوران پر افتخاری در تاریخ کهن ایران زمین خواند، افزود: دفاع مقدس نماد رشادت و جانفشانی ملت غیرتمند ایران اسلامی در دفاع از خاک وطن و ارزش ها ست.

 وی، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است،  عنوان کرد: شهدا و جانبازان در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه والایی دارند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، یادآور شد: اگر از خود گذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران  و خانواده های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود، تاریخ انقلاب اسلامی ایران بدین‌گونه باشکوه ورق نمی‌خورد و ما امروز این عظمت و شکوه را نداشتیم.

 وی، ابراز کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا حرکت در مسیر پاسداشت ارزش ها و احترام گذاشتن به ایثارگری آنان است.

 جعفری، بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس همچنین می تواند نقشی بی بدیل در اشاعه فرهنگ ایثار و انتقال ارزش های چون ایثار و از خودگذشتگی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، با برشمردن برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا و جانبازان، برگزاری همایش و خاطره دفاع مقدس و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در هفته دفاع مقدس است.

جعفری، در پایان خاطرنشان کرد: همایش شعر و خاطره دفاع مقدس با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، هنرمندان و فعالان قرآنی و همچنین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مؤسسه قرآن و عترت میعاد در کوهدشت برگزار می‌شود.