امام جمعه موقت کوهشت: حفاظت از منابع طبیعی کوهدشت نیازمند جذب نیروی انسانی است/ مردم با گرانی و تورم می سازند با ناامنی نه

  امام جمعه موقت کوهدشت گفت: منابع طبیعی شهرستان کوهدشت، سرمایه ملی و استانی است و حفاظت و صیانت از آن در مقابل تخریب کنندگان این عرصه ها، نیازمند جذب نیروی انسانی مورد نیاز است به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد رضا سبحانی ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت ضمن […]

11111

 

امام جمعه موقت کوهدشت گفت: منابع طبیعی شهرستان کوهدشت، سرمایه ملی و استانی است و حفاظت و صیانت از آن در مقابل تخریب کنندگان این عرصه ها، نیازمند جذب نیروی انسانی مورد نیاز است

به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد رضا سبحانی ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت ضمن سفارش همگان به رعایت  تقوای الهی و دوری از گناه در مورد مشکل ماهواره به عنوان نماد فساد در جامعه، اظهار کرد: امروزه بنیان خانواده‌ها توسط رسانه های ماهواره ای هدف قرار گرفته شده است.

وی به درخواست برخی علمای مسیحیت از مراجع عظام ایران اسلامی مبنی بر محکومیت کشتار چند تن از مسیحیان عراق توسط داعش اشاره و افزود: این کشتارها چه شیعه و چه سنی و مسیحی  از نظر هر انسان آزاده ای محکوم است و ما بارها این کشتارها را محکوم کرده ایم اما باید از خود آنها پرسید که چرا در مدت 50 روز کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه به دست مزدوران صهیونیست هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

حجت الاسلام سبحانی بیان کرد: چرا کشورهای غربی این کشتار وحشیانه را محکوم نکردند و چرا موضع گیری در این زمینه نشد و آیا اینها انسان نبودند و تنها آن چند مسیحی انسان هستند، آیا اینها بشر نیستند و دارای حقوق تعریف شده انسانی نیستند.

امام جمعه موقت با اشاره به ادامه بسیاری از ناامنی های موجود در جامعه  و اجرا نشدن احکام و حدود الهی تصریح کرد: اگر در مرکز شهر کوهدشت این روزها شاهد جولان عده‌ای اراذل و اوباش هستیم و عده ای با تیراندازیهای و قمه کشی های گروهی، عرصه را بر شهروندان تنگ کرده اند همه حاصل عدم برخورد جدی مسئولان و اجرا نکردن حدود الهی هستند.

رئیس حوزه علمیه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: کسانی که روز روشن اقدام به ناامنی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم می کنند محارب هستند و باید حدود الهی در باره آنها اجرا شود و این مخلین امنیت مردم با توجه به کوچک بودن شهر کوهدشت شناخته شده هستند و بعد از شناسایی و دستگیری اجرای حکم توسط دستگاه قضایی را می طلبد.

وی افزود: مردم مومن و شهید پرور کوهدشت اجرای حدود الهی را در رابطه با این افراد در ملا عام را خواستارند. نمی شود عده ای شناخته شده اوضاع شهر را به هم بریزند اما آب از آب تکان نخورد و چند روز زندان بروند و یا جریمه شوند  و دوباره آزاد شوند.

امام جمعه موقت کوهدشت خطاب به مسئولان عنوان کرد: من نمی دانم شما از چه می ترسید، مردم می توانند با گرانی و تورم بسازند اما با نا امنی نمی توانند بسازند.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی شهرستان سرمایه های ملی و خدادادی هستند و همه باید در راستای حفاظت و صیانت از آنها کوشا باشند و از مسئولان استانی خواستاریم تا کمبود نیروی انسانی اداره منابع طبیعی این شهرستان را در راستای مبارزه جدی با تخریب کنندگان منابع طبیعی تامین کنند.