سیاست‌های انقلابی ایران نقشه راه کشورهای مسلمان است/ تجلیل از خانواده شهید نظرپور

  رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:سیاست‌های انقلاب اسلامی ایران به یک چراغ راه و هدایتگر برای کشورهای مسلمان منطقه تبدیل شده است و کشورهایی مانند سوریه، عراق و لبنان از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند. به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوهدشت در حسینیه […]

139208121943328271461443

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:سیاست‌های انقلاب اسلامی ایران به یک چراغ راه و هدایتگر برای کشورهای مسلمان منطقه تبدیل شده است و کشورهایی مانند سوریه، عراق و لبنان از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند.

به گزارش لکنا به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوهدشت در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان اظهار کرد: مردم شهرستان کوهدشت در دوران دفاع مقدس با داشتن دو گردان حماسه های بزرگی را خلق کرده اند که امنیت و آرامش کنونی مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنان است.

انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی غرب را برهم زد

وی افزود: با توجه به جایگاه کنونی ایران و وضعیت آن در گذشته می توان فهمید که انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی غرب را بر هم زده است و کشور ایران که در گذشته برای کوچک ترین تصمیم خود باید از وزیران و سفیران انگلیس و امریکا اجازه می گرفت اکنون به جایی رسیده است که خود برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد.

سردار نقدی تصریح کرد: در گذشته از سوی امریکا و انگلیس با یک تلفن امورات مملکت ما رقم می خورد اما اکنون وضعیت کشور به گونه ای است که امریکا و انگلیس در برابر تصمیمات ما تسلیم هستند.

وی اظهار کرد: امریکا و انگلیس در عراق هزینه های زیادی را متحمل شدند و با از دست دادن آبرو، پول و همچنین کشته های فراوان اکنون مورد تنفر و انزجار مردم عراق قرار دارند و در این کشور مردم شعار مرگ بر امریکا سر می دهند و این ها همه نشان از عظمت و سربلندی ایران است.

سردار نقدی عنوان کرد: ایران دیروز هم اکنون به جایی رسیده است که در همه عرصه های علمی، فناوری، هوافضا و سیاسی در منطقه و جهان مقتدرانه نقش آفرینی می کند.

ایران اسلامی با وجود تحریم های علمی, پرشتاب ترین پیشرفت علمی دنیا را دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: امروز کشور ما به دلیل وجود جوانان عزتمند و سربلند به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شده است که این موفقیت ها همه مدیون مقاومت و ایستادگی ماست.

وی گفت: در گذشته اکثر مردم کشور ما به طور مطلق بی سواد بودند اما امروز پرشتاب ترین پیشرفت علمی دنیا مربوط به ایران است و ایران اسلامی با سرعت زیاد به قله های علمی جهان دست یافته است.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر امروز ایران یکی از 8 کشور پیشرفته دنیا محسوب می شود، در حالی است که در شرایط سخت تحریم قرار گرفته ایم و با این شرایط به پیشرفت های والای علمی رسیده‌ایم.

سردار نقدی عنوان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امید به زندگی در بین مردم ایران بسیار بالا رفته است و می توان ریشه این امر را در پیشرفت های علمی کشور دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: در گذشته پزشکانی تازه کار از کشورهایی مانند بنگلادش، هند و پاکستان برای معالجه و درمان بیماران ایرانی به کشور می‌آمدند اما امروز پیشرفت علم در سطح کشور به اندازه ای است که از بسیاری از کشورهای دنیا مردم برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

وی گفت: ایران اسلامی به یک کشور توریستی و گردشگری درمانی تبدیل شده است و مردم زیادی از سراسر دنیا برای تأمین نیازهای خود در همه زمینه ها به ایران سفر می کنند.

ایران در زمینه صنایع دفاعی پیشرفت چشمگیری داشته است

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در گذشته مستشاران امریکایی همه جای ایران را قبضه کرده بودند و اجازه ساخت کوچک ترین قطعات را به ما نمی دادند اما امروز از عمق دریا تا فضا را در صنعت دفاعی خود ساخته ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز به حول و قوه الهی ما توانسته ایم ماهواره را در مدار زمین قرار دهیم و با استفاده از دانش خود در زمینه صنعت دفاعی می توانیم در صورت لزوم و برای مقابله با دشمن به هر مکانی که بخواهیم موشک بزنیم.

وی افزود: برای تداوم این راه عزت و منحنی اقتدار باید ایمان خود را حفظ کنیم و راه شهدای گرانقدر خود را تداوم بخشیم.

وی گفت: امروز امریکا با آن همه ادعا از نظر اقتصادی بسیار ضعیف است و روز به روز به بدهی های این کشور افزوده می شودو از نظر نظامی نیز امروزه کسی برای امریکا ارزش قائل نیست و این همان امریکایی است که زمانی نام آن سبب سقوط کشورها می‌شد.

رمز اقتدار ملت ایران، ایمان، خدا و معنویت است

سردار نقدی تصریح کرد: امروز عکس رهبران ما بالای دست آزادی خواهان جهان قرار دارد که همه این پیشرفت های ایران و خواری دشمنان مدیون و مرهون ایستادگی و مقاومت ماست.

رئیس سازمان بسیج کشور بیان کرد: دشمنان امروز رمز این پیروزی را فهمیده‌اند و با یک هوشمندی سراغ رمز اقتدار جمهوری اسلامی که همان اقتدار، ایمان، خدا و معنویت است آمده اند.

وی افزود: این رمز بود میان ملت ها آمد و این همه پیروزی را رقم زد و از کشور ذلیل ما کشوری را ساخت که توانست در دفاع مقدس همه ابرقدرت ها را به زانو در بیاورد.

سردار نقدی عنوان کرد: پیشرفت های انقلاب اسلامی به برکت وجود ایمان، ولایت و رهروی راه امام و اطاعت از مقام معظم رهبری است و امروز دشمنان ما فهمیده اند که نمی توانند با بمب و موشک ایمان ما را از ما بگیرند و همه کارهای خود را تعطیل کرده اند و به انواع حربه‌ها برای به زانو درآوردن ملت ما و تضعیف جوانان ما هزینه های هنگفتی را متحمل شده اند.

دشمن از نفوذ در ایمان جوانان ایرانی مأیوس شده است

رئیس سازمان بسیج کشور افزود: دشمن با سلاح مواد مخدر، مشروبات الکلی و آموزش افراد در اسرائیل، امارات و ترکیه برای راه اندازی خانه های فساد و به دام انداختن جوانان ما به وسیله شبکه های فساد در شهرهای بزرگ به جنگ با ما آمده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با حربه های ناکارآمد خود نتوانستند که ایمان و اعتقاد ما را از ما بگیرند و امروزه با سلاح مخرب رسانه و ماهواره ها به جنگ با ایمان و اراده جوانان ما آمده اند.

سردار نقدی گفت: امریکا چند سال است که از حمله نظامی به ایران مأیوس شده است و با راه اندازی شبکه های مخرب ماهواره ای به جنگ با دین و اعتقاد جوانان ما آمده اند و شبکه های هوشمند را برای گمراهی جوانان و حتی کودکان راه اندازی کرده اند به طوری که امروز کودکان ما را با برنامه های کامپیوتری زمین گیر کرده است.

نیروی بسیج وظیفه آگاهی بخشی به جامعه برای مقابله با فساد را دارد

رئیس سازمان بسیج کشور اظهار کرد: وجود ماهواره با آن همه فساد اخلاقی که دارد منجر به فساد در برخی از خانواده ها و بلوغ زودرس در میان کودکان و نوجوانان شده است و این امر با با پرداختن به مسائل غیراخلاقی در قالب فیلم، سریال و اخبار انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: حلقه‌های صالحین باید در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند و محلات را از وجود این مفاسد پاک کنند.

در پایان این مراسم از خانوده شهید نظر پور به نمایندگی از شهیدان شهرستان کوهدشت تجلیل شد و همچنین از سوی جامعه جانبازان این شهرستان تندیس افتخار به سردار نقدی اهدا شد.