ايجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان و نويسندگان فرهنگی لرستان

  رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از ايجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان و نويسندگان فرهنگی لرستان خبر داد. به گزارش لکنا، علي قرباني با بیان این مطلب اعلام کرد‌: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی از استعدادها‌ی انسانی در زمینه‌های مختلف دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه‌ریزی کرد. وي […]

IMG_0072

 

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از ايجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان و نويسندگان فرهنگی لرستان خبر داد.

به گزارش لکنا، علي قرباني با بیان این مطلب اعلام کرد‌: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی از استعدادها‌ی انسانی در زمینه‌های مختلف دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه‌ریزی کرد. وي افزود‌: در دنیای امروز که دانش و مهارت حرف اول را در انجام امور می‌زند اگر از وجود نیروهای مختصص و خلاق استفاده نشود سرعت حرکت دستگاه در مسیر توسعه حرکت قابل قبولی نخواهد بود‌. قرباني با تأكيد بر توجه به مولفه‌های برنامه‌محوری‌، پژوهش‌محوری و نخبه‌گرایی در آموزش و پرورش لرستان گفت‌: با رویکرد جدیدی که در استان ایجاد شده ضرورت دارد تا با شناسایی نیروهای خلاق و متعهد علمی و تخصصی امکان استفاده از دانش و مهارت آن‌ها در پیش‌برد برنامه‌های تعلیم و تربیت فراهم شود‌. وي در پایان از فرهنگیان هنرمند و اهل قلم خواست تا از طریق سامانه پیام کوتاه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان به شماره 3000401441 یا شماره نمابر(فاكس) 4210536 در این بانک اطلاعاتی ثبت نام نمايند.