پیام تسلیت رئیس مجلس به نماینده الیگودرز

  به گزارش لکنا، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت فرزند نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد: جناب آقای محمد تقی توکلی نماینده محترم مردم الیگودرز درگذشت نابهنگام فرزند دلبندتان را به حضور جنابعالی و خانواده محترم به ویژه همسر گرامیتان تسلیت گفته، برای آن […]

76763_orig

 

به گزارش لکنا، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت فرزند نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای محمد تقی توکلی

نماینده محترم مردم الیگودرز

درگذشت نابهنگام فرزند دلبندتان را به حضور جنابعالی و خانواده محترم به ویژه همسر گرامیتان تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه پروردگار مسئلت می کنم.


میلاد توکلی  پسر محمد تقی توکلی نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی  ساعت 3 بامداد در جاده قدیم ازنا به الیگودرز به سبب واژگونی خودرو  پژو پارس درگذشت.

بنا براین گزارش  پلیس راه شهرستان الیگودرز گفت : خودرو پژه پارس با دو سرنشین به نام های میلاد توکلی و افشین حقیقی  از سمت خرم آباد به شهرستان الیگودرز در جاده قدیم ازنا- الیگودرز  در حال حرکت بوده است که روبروی هتل خورشید نزدیک جاده سور در ساعت 3 بامداد  واژگون شده است و میلاد توکلی راننده این وسیله نقلیه بوده است .

 

وی در ادامه افزود: با انتقال مجروحان  به بیمارستان شهرستان الیگودرز متاسفانه میلاد توکلی بر اثر جراحت از ناحیه سر درگذشت و حال  سرنشین دیگر نیز دخوب می باشد .

ملکی اظهار داشت : علت وقوع حادثه  توسط کارشناس راهنمایی ورانندگی درحال بررسی می باشد.

 

پایگاه تحلیلی خبری لکنا وقوع این ضایعه ی درناک را به محضر نماینده ی محترم مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفته برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسئلت می نماید.

 

image88587