امام جمعه پلدختر: الحاق حوزه رومشگان به پلدختر باعث مشکلات امنیتی می‌شود

  به گزارش خبرنگار لکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به نامه یکی از نمایندگان استان در مجلس به وزیر کشور و درخواست برای الحاق حوزه رومشگان به پلدختر اظهار کرد: آقای وزیر اگر می‌خواهید در منطقه باعث مشکلات امنیتی نشوید، توصیه می‌کنم، به این موضوع حتی فکر نکنید. […]

1406308448

 

به گزارش خبرنگار لکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به نامه یکی از نمایندگان استان در مجلس به وزیر کشور و درخواست برای الحاق حوزه رومشگان به پلدختر اظهار کرد: آقای وزیر اگر می‌خواهید در منطقه باعث مشکلات امنیتی نشوید، توصیه می‌کنم، به این موضوع حتی فکر نکنید.

امام جمعه پلدختر اضافه کرد: همان طور که همه ما می‌دانیم، انتخابات در این دو حوزه از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و پلدختر به اندازه کافی دارای مشکلات است و اگر این دو حوزه با هم الحاق شوند، مشکلات امنیتی دوچندان می‌شود.

وی روابط مردم شهرستان پلدختر و اهالی رومشگان را خوب دانست و اظهار کرد: بگذارید مردم این دو حوزه در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند و با یک تصمیم غلط باعث تفرقه و دشمنی مردم نشوید.