عملکرد شهرداری کوهدشت در حوزه ی آسفالت و تنظیف قابل دفاع نیست

  به دنبال طرح استیضاح شهردار کوهدشت توسط اعضای شورای شهر چهارم این شهرستان، در بازدیدی که توسط گروه خبرنگاران لکنا از سطح شهر به عمل آمد، مشاهده شد به برخی از مناطقی که به شدت نیازمند آسفالت بوده اند (به عنوان مثال منطقه ی تازه آباد) به هیچ وجه توجه نشده و بعضاً مناطقی که […]

11

 

به دنبال طرح استیضاح شهردار کوهدشت توسط اعضای شورای شهر چهارم این شهرستان، در بازدیدی که توسط گروه خبرنگاران لکنا از سطح شهر به عمل آمد، مشاهده شد به برخی از مناطقی که به شدت نیازمند آسفالت بوده اند (به عنوان مثال منطقه ی تازه آباد) به هیچ وجه توجه نشده و بعضاً مناطقی که ضرورت کمتری برای این موضوع داشته اند آسفالت شده اند. همچنین در برخی مناطق آسفالت نقطه ای و ناقص موجب احساس نگاه تبعیض آمیز و اعتراض ساکنین خیابان ها و کوچه های همجوار شده است. اعتبار تازه ابلاغ شده دو میلیارد تومانی شهرداری کوهدشت می توانست در مناطق با اولویت بیشتر مصرف شود. به عنوان مثال مشاهده شد که برخی مناطق مرکزی شهر هنوز آسفالت نشده و حواشی شهر به دلایل نامشخص آسفالت شده اند. همچنین مشاهده شد که وضعیت لایروبی جداول و تجمیع و جمع آوری زباله ها به هیچ وجه قابل رضایت نبوده و حتی در برخی مناطق سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است.

این در حالی است که عملکرد مهندس کرمی، شهردار کوهدشت، در بحث سد معبر و پلیس ساختمانی، جدول گذاری، سنگ فرش معابر و تکریم ارباب رجوع قابل تقدیر و دفاع است.